Case Study: Przygody przedsiębiorców - AdWise
menu

Case Study:
Przygody Przedsiębiorców

Jak wdrożyliśmy stronę internetową dla Przygód Przedsiębiorców, która wspiera ich cele biznesowe?

Zjedź niżej
i dowiedz się więcej

Adrian Gorzycki i Bartosz Kolanek tworzą popularny kanał na YouTube Przygody Przedsiębiorców. Poprzez prowadzone przez Adriana wywiady przedsiębiorcy mogą zaprezentować swoją firmę tysiącom potencjalnych klientów i budować autorytet eksperta. Przygody Przedsiębiorców pomagają również w prowadzeniu firmowych kanałów na YouTube oraz przeprowadzają warsztaty z wideo marketingu. Flagowym wydarzeniem organizowanym cyklicznie przez Adriana i Bartosza jest konferencja o ogólnopolskim zasięgu — Święto Kapitalizmu.

Pracowałem wcześniej z wieloma agencjami, ale AdWise oferuje zdecydowanie najwyższy poziom usług. Zawsze otrzymuję świetne rezultaty i wiem, że zespołowi zależy na tym, aby dać klientowi możliwie największą wartość.

Adrian Gorzycki, Przygody Przedsiębiorców

Problemy i wyzwania

Dodanie nowych funkcjonalności i interaktywnych elementów przy zachowaniu maksymalnie krótkiego czasu ładowania strony.

Każdy przedsiębiorca chce jak najszybciej zrealizować swoje cele biznesowe, zwłaszcza kiedy w grę wchodzi wdrożenie nowej strony internetowej. Tylko że presja rośnie, kiedy jest się twarzą rozpoznawalnego kanału na YouTube, a do tego jak najszybciej powinna ruszyć sprzedaż biletów na Święto Kapitalizmu. Dlatego kiedy Adrian i Bartosz stanęli przed tym wyzwaniem, wiedzieli, że potrzebują specjalistów, którzy na każdym etapie prac wdrożeniowych podejmą możliwie najlepsze decyzje

Nowy layout graficzny strony został przystosowany do obecnych wzorców UX i zawierał wiele dynamicznych elementów. Adrian z Bartoszem obawiali się, że niepoprawne wdrożenie strony zwiększy czas potrzebny na jej ładowanie, co mogłoby przekreślić szanse na przyciągnięcie nowych klientów. Przy okazji wdrażania strony internetowej chcieli też wyeliminować wszystkie usterki, które zawierała jej poprzednia wersja oraz dodać dwie zupełnie nowe funkcjonalności. Krótko mówiąc, bardzo zależało im na tym, aby nowa strona internetowa rozpoczynała nowy rozdział w rozwoju ich biznesu. O pomoc zwrócili się do AdWise.

Nie tylko kompetencje na bardzo wysokim poziomie, ale także wsparcie, komunikacja i sposób zarządzania projektem — każdy z tych elementów, który charakteryzuje zespół AdWise, przyczynił się do sukcesu naszej nowej strony internetowej.

Bartosz Kolanek, Przygody Przedsiębiorców

Rozwiązanie

Wdrożenie strony, która wspiera wszystkie cele biznesowe Przygód Przedsiębiorców

Prace rozpoczęliśmy od zdefiniowania celów nowej strony internetowej i szczegółowego zgłębienia problemów, którym trzeba zaradzić w trakcie prac wdrożeniowych. Wiedzieliśmy, że nowa strona internetowa miała być nie tylko wsparciem wizerunkowym, ale przede wszystkim musi wspierać sprzedaż wszystkich usług oferowanych przez Przygody Przedsiębiorców. 

W trakcie analizy okazało się, że strona musiała być przygotowana na szybki rozwój firmy i rozszerzenie oferty, dlatego postawiliśmy na elastyczne rozwiązanie, które daje możliwość łatwej rozbudowy strony. 

Bardzo istotna okazała się także wysoka wydajność strony, nie tylko pod kątem szybkości ładowania dynamicznych elementów. Strona musiała być przygotowana na zwiększony ruch, związany ze sprzedażą biletów na Święto Kapitalizmu. 

Projektując rozwiązanie dla Przygód Przedsiębiorców skoncentrowaliśmy się także na zapewnieniu wysokiego poziomu bezpieczeństwa strony i dostarczeniu użytkownikom łatwego w obsłudze sposobu płatności za bilety, który sprawdza się zarówno na urządzeniach mobilnych, jak i desktopowych.

Sporą uwagę poświęciliśmy także optymalizacji formularza kontaktowego, który miał odegrać kluczową rolę w kwalifikacji potencjalnych klientów. 

Nie zapomnieliśmy również o komforcie osób, które w przyszłości będą dodawały nowe treści na stronie. Zadbaliśmy o to, aby wdrożony przez nas CMS był intuicyjny i prosty w obsłudze. 

Skoncentrowaliśmy się również na tym wszystkim, co było potrzebne do przygotowania strony pod pozycjonowanie. Dokonaliśmy weryfikacji tytułów wszystkich podstron i opisów meta oraz ręcznie przetestowaliśmy wszystkie linki i wtyczki osadzone na stronie. 

Dzięki szczegółowej analizie celów biznesowych nie tylko wiedzieliśmy, od czego rozpocząć prace wdrożeniowe i na czym się skoncentrować, ale także mogliśmy zaplanować, jakimi narzędziami i wskaźnikami zmierzymy, czy nowa strona internetowa rzeczywiście osiąga zamierzone rezultaty. Ponieważ poprzednia wersja strony posiadała błędnie podpięty Google Analitycs, zdecydowaliśmy się na ponowne wpięcie tego narzędzia. 

Po przetestowaniu i wgraniu nowej strony na serwer zintegrowaliśmy ją z narzędziem do email marketingu. Na koniec upewniliśmy się, że strona ułatwia nawigację użytkownikom i zachęca ich do konwersji.

Rezultaty

Zwiększenie czasu spędzonego na stronie przez użytkowników, lepsza kwalifikacja klientów i wyprzedanie biletów na Święto Kapitalizmu na miesiąc przed wydarzeniem.

Nasze analityczno-strategiczne podejście sprawiło, że wdrożenie nowej strony internetowej było opłacalne i biznesowo w pełni uzasadnione. Już po pierwszym tygodniu od wdrożenia nowej strony internetowej zauważyliśmy wzrost średniego czasu trwania sesji na stronie i zwiększenie zaangażowania użytkowników. 

Podczas sprzedaży biletów na Święto Kapitalizmu żaden użytkownik nie miał problemu z płatnością, a zarekomendowane przez nas rozwiązania okazały się strzałem w dziesiątkę. Efekty naszej pracy były natychmiastowe — wszystkie dostępne bilety wyprzedały się już na miesiąc przed wydarzeniem. Potencjalni klienci mogą teraz w intuicyjny sposób poruszać się po nowej stronie i szybko uzyskać komplet informacji o usługach Przygód Przedsiębiorców lub skontaktować się z firmą.

Po sprawdzeniu dotychczasowych statystyk wiemy również, że nasz zespół wykonał świetną robotę nie tylko w zakresie przygotowania strony do pozycjonowania, ale także w poprawieniu prędkości jej ładowania.

Jakie osiągnęliśmy efekty?

  • Integracja z narzędziem do email marketingu
  • Integracja z systemem płatności
  • Strona przygotowana do pozycjonowania
  • Strona dostosowana do urządzeń mobilnych
  • Wysoka wydajność
  • Łatwe zarządzanie stroną

Skonsultuj
kampanię

Pierwszym krokiem jest rozmowa z nami.

W czasie bezpłatnej, krótkiej konsultacji porozmawiamy o dotychczasowych działaniach marketingowych prowadzonych przez Twoją firmę oraz poszukamy rozwiązań dla Twojej firmy. Jeśli ocenisz, że nasze działania są dla Ciebie i odpowiadamy Twoim potrzebom, przejdziemy do działania!

konsultacja

Skontaktuj się
z nami

    Bezpośredni kontakt

    kontakt@adwise.pl

    +48 537 222 221

    Gliwice, Warszawa, Kraków, Poznań

    NIP: PL9691542196

    Działamy na terenie całej Europy