Nagranie webinaru:
Jak prowadzić marketing B2B w czasie kryzysu?
- poznasz 5 wskazówek, które pomogą Ci prowadzić marketing w czasie kryzysu
- dowiesz się, jak powstrzymać spadek sprzedaży
- zobaczysz, dlaczego w czasie kryzysu ważne są relacje z obecnymi klientami.
Pobierz nagranie z webinaru
Co da ci udział w webinarze?
Lepiej przygotujesz firmę B2B na kryzys
Wiele firm poniewczasie widzi skutki i przyczyny błędnych decyzji marketingowych — Ty będziesz wiedział, jak odpowiednio zareagować jeszcze PRZED kryzysem.
Dowiesz się, czego unikać w czasie kryzysu
Poznasz błędy marketingowe, przez które firmy B2B mocno odczuwają skutki kryzysu, a potem trudno jest im powrócić do wcześniejszego poziomu sprzedaży
Twoi klienci nie odejdą do konkurencji
Odpowiednie działania marketingowe w czasie kryzysu mogą sprawić, że sprzedaż nie zmniejszy się — klienci nadal będą kupować Twoje produkty lub usługi.
Zadbasz o relacje z obecnymi klientami
Będziesz wiedział, jak skoncentrować się na marketingu, który generuje przychody, a których działań lepiej nie podejmować.
Czy wiesz że…?
Kiedy zbliża się gospodarczy kryzys, większość firm B2B przestaje inwestować w marketing.
Sprzedaż zaczyna wtedy spadać, relacje z klientami się osłabiają, a bez klientów w firmie dzieje się coraz gorzej. Taka strategia wydaje się skazywaniem organizacji na klęskę.
Tylko że prowadzenie marketingu w takim samym kształcie, jak dotychczas, również nie jest dobrym rozwiązaniem.
A gdyby tak podejść do kryzysu w inny sposób? Odsiać te działania, które nie generują przychodów i dostosować plan marketingowy do nowego kontekstu?
Właśnie taka strategia może pozwolić Twojej firmie wyjść z kryzysu obronną ręką.
Jeśli chcesz ustrzec się przed podjęciem irracjonalnych decyzji biznesowych i dobrze przygotować swoją firmę B2B na kryzys — koniecznie weź udział w naszym webinarze.
Do kogo kierowany jest webinar?
Dla właścicieli firm B2B, którzy chcą przygotować swój biznes na czas kryzysu.
Dla dyrektorów marketingu B2B, którzy chcą prowadzić skuteczną strategię marketingową w kryzysie.
Dla marketerów, którzy chcą wiedzieć, jak dostosować komunikację marketingową do zwiększonej niepewności na rynku.
Dla każdego, kto chce dowiedzieć się, dlaczego cięcie budżetu marketingowego w czasie kryzysu nie jest najlepszym rozwiązaniem.
Kto poprowadzi webinar?
Szymon Negacz
Trener Biznesu, Konsultant, Informatyk i właściciel Wisegroup.pl w skład której wchodzą: Sellwise, HireWise, Adwise oraz Akademia Sales. Od samego początku kariery związany ze sprzedażą B2B. Wykorzystując wykształcenie informatyczne i doświadczenie we współpracy ze spółkami technologicznymi, w ostatnich latach rozwija działy sprzedaży w oparciu o nowoczesne technologie. Skutecznie wspiera klientów Sellwise w realizacji swoich celów biznesowych.
Nagranie webinaru:
Jak prowadzić marketing B2B w czasie kryzysu?
- poznasz 5 wskazówek, które pomogą Ci prowadzić marketing w czasie kryzysu
- dowiesz się, jak powstrzymać spadek sprzedaży
- zobaczysz, dlaczego w czasie kryzysu ważne są relacje z obecnymi klientami.