Problem
Chociaż Eximo Project od zawsze miało niezachwianą reputację w branży usług IT, to jednak ich dotychczasowa strona internetowa nie była skutecznym kanałem sprzedażowym. Przestarzały layout graficzny i archaiczny układ strony uniemożliwiały firmie wyróżnienie się na hiperkonkurencyjnym rynku, jakim jest branża IT, jak i hamowały wzrost sprzedaży. Dowody? Firma Eximo Project prowadziła płatne kampanie reklamowe, ale użytkownicy sprowadzani na stronę z Google Ads, chociaż byli zainteresowani tego rodzaju usługami, nie wypełniali formularza kontaktowego.
Właśnie dlatego firma Eximo Project zgłosiła się do nas z prośbą o wykonanie nowej strony internetowej — takiej, która skłoni użytkowników do konwersji, niezależnie od tego, czy będą pochodzić z organicznych wyników wyszukiwania, czy płatnych kampanii.

Cele
- stworzenie nowej strony, która uzyska możliwe najlepsze wyniki sprzedażowe (pozyskanie leadów kwalifikowanych)
- zaplanowanie kilku punktów styku z potencjalnym klientem
- zakomunikowanie wielopoziomowego zakresu usług Eximo Project
- możliwość integracji z systemem CRM, który usprawni proces obsługi klientów
- ulepszenie funkcjonalności strony — sprawienie, żeby była maksymalnie intuicyjna i użyteczna
- praca nad kolorystyką i layoutem nowej strony — tak, by już w pierwszym odczuciu użytkownicy wiedzieli, że przeglądają stronę firmy IT (brandowym kolorem Eximo Project jest kolor różowy)

Rozwiązanie
Znajomość tego, czego szukają potencjalni klienci B2B odwiedzający stronę firmy IT, pomogła nam stworzyć odpowiednią mapę strony i architekturę informacji. Najpierw nasze założenia skonfrontowaliśmy z doświadczeniem działu marketingowego Eximo Project. Po wspólnej analizie potrzeb grup docelowych Eximo Project i trendów w branży IT, rozpoczęliśmy pracę nad makietą strony internetowej. W ten sposób na nowo zorganizowaliśmy treści, menu i sposób nawigacji na stronie. Przygotowana makieta była bardzo dokładna i w dużej mierze odzwierciedlała docelowy wygląd nowej strony.
W kolejnych etapach rozpoczęliśmy pracę nad layoutem graficznym strony. Połączyliśmy nową kolorystykę firmy z wizerunkiem postów w social media i tak powstał projekt, w którym przeważa czerń oraz biel. W to wszystko wkomponowaliśmy sporo materiałów wideo, które ożywiły stronę. Oprócz wideo zdecydowaliśmy się na motyw kosmiczny, z subtelnymi przejściami tonalnymi, dzięki którym mogliśmy podkreślić kluczowe elementy na stronie. Motyw ten był również wcześniej obecny w postach w mediach społecznościowych Eximo Project, co z kolei pozwoliło nam zachować ciągłość i nawiązać do poprzednich projektów.
W projekcie uczestniczyło 4 specjalistów: UX Designer, SEO Copywriter, Analityk i Web Developer.





Efekty
W ten sposób powstała strona internetowa, która jest dobrym fundamentem dla dalszych działań marketingowych Eximo Project. Użytkownicy nie mają już trudności z nawigacją na stronie lub zrozumieniem usług – strona jest intuicyjna i w klarowny sposób pokazuje ofertę firmy. Warto również zaznaczyć, że tworzenie lepszych doświadczeń potencjalnych klientów jest równoznaczne ze stawianiem ich na pierwszym miejscu – a właśnie to jest i powinno być podstawą skutecznych strategii marketingowych.
Zaplanuj swój
marketing
Szukasz pomysłu na kampanię marketingową w Twojej firmie? Chcesz pozyskać jakościowe leady B2B?
W czasie krótkiej, bezpłatnej konsultacji, porozmawiamy o dotychczasowych działaniach marketingowych i omówimy rozwiązania, które mogą przynieść rezultaty w Twojej firmie. Jeżeli dojdziesz do wniosku, że mają sens, pomożemy Ci w ich wdrożeniu.
DZIAŁANIA MARKETINGOWE
Plastipol
Działania marketingowe jako skuteczny proces. Poznaj naszą strategię lead generation dla Plastipol.

STRONA INTERNETOWA
Plastipol
Jak zaprojektowaliśmy stronę internetową kierowaną do wąskiego segmentu specjalistów z sektora produkcyjnego? Przeczytaj o naszej współpracy z Plastipol.
