menu

Czwartek 11 sierpnia, godz. 11:00

Jak prowadzić marketing B2B w czasie kryzysu?

  • poznasz 5 wskazówek, które pomogą Ci prowadzić marketing w czasie kryzysu
  • dowiesz się, jak powstrzymać spadek sprzedaży
  • zobaczysz, dlaczego w czasie kryzysu ważne są relacje z obecnymi klientami.

Zapisz się na
webinar

    Co da ci udział w webinarze?

    Lepiej przygotujesz firmę B2B na kryzys 

    Wiele firm poniewczasie widzi skutki i przyczyny błędnych decyzji marketingowych — Ty będziesz wiedział, jak odpowiednio zareagować jeszcze PRZED kryzysem.

    Dowiesz się, czego unikać w czasie kryzysu

    Poznasz błędy marketingowe, przez które firmy B2B mocno odczuwają skutki kryzysu, a potem trudno jest im powrócić do wcześniejszego poziomu sprzedaży

    Twoi klienci nie odejdą do konkurencji

    Odpowiednie działania marketingowe w czasie kryzysu mogą sprawić, że sprzedaż nie zmniejszy się — klienci nadal będą kupować Twoje produkty lub usługi.  

    Zadbasz o relacje z obecnymi klientami

    Będziesz wiedział, jak skoncentrować się na marketingu, który generuje przychody, a których działań lepiej nie podejmować.

    Czy wiesz że…?

    Kiedy zbliża się gospodarczy kryzys, większość firm B2B przestaje inwestować w marketing.
    Sprzedaż zaczyna wtedy spadać, relacje z klientami się osłabiają, a bez klientów w firmie dzieje się coraz gorzej. Taka strategia wydaje się skazywaniem organizacji na klęskę.

    Tylko że prowadzenie marketingu w takim samym kształcie, jak dotychczas, również nie jest dobrym rozwiązaniem.
    A gdyby tak podejść do kryzysu w inny sposób? Odsiać te działania, które nie generują przychodów i dostosować plan marketingowy do nowego kontekstu?
    Właśnie taka strategia może pozwolić Twojej firmie wyjść z kryzysu obronną ręką.

    Jeśli chcesz ustrzec się przed podjęciem irracjonalnych decyzji biznesowych i dobrze przygotować swoją firmę B2B na kryzys — koniecznie weź udział w naszym webinarze.

    Do kogo kierowany jest webinar?

    null
    ikona_div

    Dla właścicieli firm B2B, którzy chcą przygotować swój biznes na czas kryzysu.

    null
    ikona_div

    Dla dyrektorów marketingu B2B, którzy chcą prowadzić skuteczną strategię marketingową w kryzysie.

    null
    ikona_div

    Dla marketerów, którzy chcą wiedzieć, jak dostosować komunikację marketingową do zwiększonej niepewności na rynku.

    null
    ikona_div

    Dla każdego, kto chce dowiedzieć się, dlaczego cięcie budżetu marketingowego w czasie kryzysu nie jest najlepszym rozwiązaniem.

    Kto poprowadzi webinar?

    Szymon Negacz

    Trener Biznesu, Konsultant, Informatyk i właściciel Wisegroup.pl w skład której wchodzą: Sellwise, HireWise, Adwise oraz Akademia Sales. Od samego początku kariery związany ze sprzedażą B2B. Wykorzystując wykształcenie informatyczne i doświadczenie we współpracy ze spółkami technologicznymi, w ostatnich latach rozwija działy sprzedaży w oparciu o nowoczesne technologie. Skutecznie wspiera klientów Sellwise w realizacji swoich celów biznesowych.

    Czwartek 11 sierpnia, godz. 11:00

    Jak prowadzić marketing B2B w czasie kryzysu?

    • poznasz 5 wskazówek, które pomogą Ci prowadzić marketing w czasie kryzysu
    • dowiesz się, jak powstrzymać spadek sprzedaży
    • zobaczysz, dlaczego w czasie kryzysu ważne są relacje z obecnymi klientami.

    Zapisz się na
    bezpłatny webinar