Problem
Dotychczasowa strona internetowa Burgopak Poland nie tylko nie generowała ruchu organicznego — nie odzwierciedlała też tego, co robi firma, jak działa i w jakiej skali.
Dużym problemem była m.in. nawigacja na stronie, która powodowała, że użytkownicy nie wiedzieli, w jaki sposób przejść do kolejnych podstron, ani co wydarzy się po kliknięciu konkretnego odnośnika. Kluczowe informacje o ofercie były poukrywane, a na to wszystko nakładał się problem z długim czasem ładowania strony.
Cele
- poprawienie estetyki strony internetowej i ulepszenie doświadczeń użytkownika — tak, by strona przekonywała potencjalnych klientów do składania zamówień
- zmiana architektury informacji i nawigacji strony w taki sposób, by umożliwić użytkownikom przeglądanie strony i korzystanie z niej bez problemów
- zwiększenie liczby użytkowników wypełniających formularz kontaktowy
- podkreślenie informacji o tym, że Burgopak działa kompleksowo i dba o środowisko naturalne
- skrócenie czasu ładowania strony
- stworzenie uniwersalnego projektu — tak, aby w przyszłości klient mógł samodzielnie rozwijać stronę, tworząc nowe podstrony bez wiedzy z zakresu projektowania graficznego.
Rozwiązanie
Na początku przeprowadziliśmy analizę potrzeb klientów i trendów w branży opakowań kartonowych premium. Wraz z działem marketingu Burgopak Poland ustaliliśmy kluczowe cele, które powinna spełniać nowa strona. Wynikiem tych działań była szczegółowa lista założeń, których powinniśmy się trzymać podczas tworzenia strony internetowej. Właśnie na tej podstawie opracowaliśmy nową makietę strony internetowej, która uwzględniała zmiany w nawigacji i organizacji treści na stronie.
Następnie przeszliśmy do etapu projektowania layoutu graficznego, który był niejako zaktualizowaniem i unowocześnieniem dotychczasowego wyglądu strony internetowej. Skoncentrowaliśmy się na estetyce i funkcjonalności — tak, by strona była przyjazna dla oka i czytelna dla potencjalnych klientów. Prace obejmowały m.in. dodanie funkcjonalności, które zwiększały użyteczność strony. Szczególną uwagę zwróciliśmy także na kwestię kolorów — m.in. na stronie pojawiły się żółte akcenty, które kierują wzrok na przyciski call to action, a poprzez kombinację bieli tła i ciemnoszarej czcionki stworzyliśmy odpowiednią hierarchię wizualną.
Ostatnim etapem było wdrożenie strony internetowej i optymalizacja techniczna. Poprawiliśmy czas ładowania strony i dostosowaliśmy stronę do urządzeń mobilnych. Na koniec przeprowadziliśmy testy, aby upewnić się, że wszystkie elementy działają bez zarzutu.
W projekcie uczestniczyło 4 specjalistów: UX Designer, SEO Copywriter, Analityk i Web Developer.
Efekty
Nowa strona internetowa Burgopak Poland nie tylko odzwierciedla profesjonalizm i kompleksowość usług tej firmy. Użytkownicy mogą błyskawicznie zapoznać się z ofertą, pobrać katalog i skontaktować się z firmą. Lepsza interakcja ze stroną internetową przełożyła się także na lepsze wyniki strony w wynikach wyszukiwania. Dobrze zaprojektowana, nowa strona internetowa ułatwia firmie Burgopak Poland pozyskiwanie nowych klientów B2B i stanowi fundament, dzięki któremu wszelkie przyszłe działania marketingowe będą przynosić lepsze rezultaty.
Zaplanuj swój
marketing
Szukasz pomysłu na kampanię marketingową w Twojej firmie? Chcesz pozyskać jakościowe leady B2B?
W czasie krótkiej, bezpłatnej konsultacji, porozmawiamy o dotychczasowych działaniach marketingowych i omówimy rozwiązania, które mogą przynieść rezultaty w Twojej firmie. Jeżeli dojdziesz do wniosku, że mają sens, pomożemy Ci w ich wdrożeniu.
STRONA INTERNETOWA
Seedea
Strona internetowa wspierająca ekspansję firmy z branży żywnościowej na rynki zagraniczne i wzmocnienie wizerunku marki jako międzynarodowego gracza.
DZIAŁANIA MARKETINGOWE
Drog-znak
Sprawdź, jak przemyślana kampania Google Ads pozwala uzyskać duży zwrot w nietypowej branży.