Case study strony internetowe: Burgopak Poland - AdWise
menu

STRONA INTERNETOWA

Burgopak Poland

Detale projektowe

Zakres prac

UI/UX design, Web development

Technologia

WordPress

Branża

Produkcyjna

Zespół projektowy

UX/UI Designer
SEO Copywriter
Analityk
Project Manager
Web Developer

O firmie

Burgopak Poland to jeden z największych graczy na rynku opakowań kartonowych premium. Oferta firmy obejmuje wszystko: od projektowania kreatywnych opakowań, poprzez ich produkcję, a następnie przepakowywanie, składanie, etykietowanie, magazynowanie i wysyłkę zapakowanych produktów w dowolne miejsce na świecie. Szczególne jest także to, że Burgopak Poland działa zgodnie z ideą zrównoważonego rozwoju — stosuje rozwiązania przyjazne dla ekosystemu i ogranicza emisję zanieczyszczeń.

Problem

Dotychczasowa strona internetowa Burgopak Poland nie tylko nie generowała ruchu organicznego — nie odzwierciedlała też tego, co robi firma, jak działa i w jakiej skali. 

Dużym problemem była m.in. nawigacja na stronie, która powodowała, że użytkownicy nie wiedzieli, w jaki sposób przejść do kolejnych podstron, ani co wydarzy się po kliknięciu konkretnego odnośnika. Kluczowe informacje o ofercie były poukrywane, a na to wszystko nakładał się problem z długim czasem ładowania strony. 

Cele

  • poprawienie estetyki strony internetowej i ulepszenie doświadczeń użytkownika — tak, by strona przekonywała potencjalnych klientów do składania zamówień 
  • zmiana architektury informacji i nawigacji strony w taki sposób, by umożliwić użytkownikom przeglądanie strony i korzystanie z niej bez problemów
  • zwiększenie liczby użytkowników wypełniających formularz kontaktowy
  • podkreślenie informacji o tym, że Burgopak działa kompleksowo i dba o środowisko naturalne 
  • skrócenie czasu ładowania strony
  • stworzenie uniwersalnego projektu — tak, aby w przyszłości klient mógł samodzielnie rozwijać stronę, tworząc nowe podstrony bez wiedzy z zakresu projektowania graficznego. 

Rozwiązanie

Na początku przeprowadziliśmy analizę potrzeb klientów i trendów w branży opakowań kartonowych premium. Wraz z działem marketingu Burgopak Poland ustaliliśmy kluczowe cele, które powinna spełniać nowa strona. Wynikiem tych działań była szczegółowa lista założeń, których powinniśmy się trzymać podczas tworzenia strony internetowej. Właśnie na tej podstawie opracowaliśmy nową makietę strony internetowej, która uwzględniała zmiany w nawigacji i organizacji treści na stronie. 

Następnie przeszliśmy do etapu projektowania layoutu graficznego, który był niejako zaktualizowaniem i unowocześnieniem dotychczasowego wyglądu strony internetowej. Skoncentrowaliśmy się na estetyce i funkcjonalności — tak, by strona była przyjazna dla oka i czytelna dla potencjalnych klientów. Prace obejmowały m.in. dodanie funkcjonalności, które zwiększały użyteczność strony. Szczególną uwagę zwróciliśmy także na kwestię kolorów — m.in. na stronie pojawiły się żółte akcenty, które kierują wzrok na przyciski call to action, a poprzez kombinację bieli tła i ciemnoszarej czcionki stworzyliśmy odpowiednią hierarchię wizualną.  

Ostatnim etapem było wdrożenie strony internetowej i optymalizacja techniczna. Poprawiliśmy czas ładowania strony i dostosowaliśmy stronę do urządzeń mobilnych. Na koniec przeprowadziliśmy testy, aby upewnić się, że wszystkie elementy działają bez zarzutu. 

W projekcie uczestniczyło 4 specjalistów: UX Designer, SEO Copywriter, Analityk i Web Developer. 

Burgopak czcionka
Burgopak widok mobilny
Burgopak strona internetowa

Efekty

Nowa strona internetowa Burgopak Poland nie tylko odzwierciedla profesjonalizm i kompleksowość usług tej firmy. Użytkownicy mogą błyskawicznie zapoznać się z ofertą, pobrać katalog i skontaktować się z firmą. Lepsza interakcja ze stroną internetową przełożyła się także na lepsze wyniki strony w wynikach wyszukiwania. Dobrze zaprojektowana, nowa strona internetowa ułatwia firmie Burgopak Poland pozyskiwanie nowych klientów B2B i stanowi fundament, dzięki któremu wszelkie przyszłe działania marketingowe będą przynosić lepsze rezultaty.