Profesjonalne usługi
marketingowe B2B
Przeczytaj o zakresie usług marketingowych w AdWise i skonsultuj z nami pomysł na kampanię w Twoim biznesie.
Tworzymy lejki marketingowe dopasowane do specyfiki branż B2B. Dowiedz się jak zdobywać wartościowe leady dzięki dobrze opracowanej strategii marketingowej.
Budujemy strony internetowe i landing page, które zwiększają konwersję i maksymalnie koncentrują się na sprzedaży Twoich rozwiązań.
Prowadzimy płatne i skuteczne kampanie reklamowe w wyszukiwarce Google, sieci reklamowej Google oraz na Facebooku, LinkedInie, TikToku i X (dawniej Twitter).
Tworzymy treści, które odpowiednio ułożone w lejku marketingowym, trafiają do Twojej grupy docelowej i dzięki temu generują potencjalnych klientów.
Tworzymy identyfikacje wizualne, które budują pożądany wizerunek firmy wśród Twojej grupy docelowej już od pierwszego kontaktu.
Poprawiamy widoczność stron internetowych w organicznych wynikach wyszukiwania w Google, optymalizujemy je i tworzymy zaplecze backlinków.
Wdrażamy skuteczny video marketing – kompleksowo prowadzimy kanały YouTube, nagrywamy kursy, szkolenia, rolki i inne formaty do reklam i social media.
Wdrażamy pełną analitykę, która pozwala na prawidłowe mierzenie celów reklamowych i optymalizowanie budżetu, by osiągnąć jak najlepsze wyniki.
Tworzymy reguły automatyzacji, które poprzez dopasowanie treści do konkretnych osób, pomagają potencjalnym klientom zamienić się w nowych klientów.
Zapytaj nas o usługi marketingowe dla Twojej firmy
Bezpłatna konsultacja to 15 minut, które możesz wykorzystać na skonsultowanie działań marketingowych i poznanie kierunku do pozyskiwania lepszych leadów.
Jakie zastosowanie
mają nasze usługi marketingowe?
Najedź na ikonę “i” by dowiedzieć się więcej.
Źródło ruchu
- Social media
- Płatne kampanie
facebook, google, linkedin - Pozycjonowanie
TOFU
TOFU
- Content marketing
- Social selling
MOFU
MOFU
- Social selling
- Marketing automation
- Płatne kampanie:
remarketing - Social media
BOFU
BOFU
- Content
sprzedażowy
- Strona www
- Analityka
- Identyfikacja wizualna
Leady
Jak rozpocząć współpracę
Wstępna
konsultacja
Członek naszego zespołu zapyta Cię o Twoje cele i wstępnie przeanalizuje dotychczasowe działania marketingowe.
Techniczna
konsultacja
Na tym etapie dokładnie weryfikujemy dotychczasowe działania i zbieramy niezbędne informacje.
Koncepcja
działania
Na podstawie zebranych informacji nasz zespół przygotowuje strategię marketingową i układa plan usług marketingowych dla Ciebie wraz z wyceną.
Twoja
decyzja
Mając komplet materiałów, możesz podjąć dobrą decyzję dla Twojej firmy.
FAQ
Czy świadczycie usługi marketingowe dla B2C?
Nie. Specjalizujemy się w świadczeniu usług marketingowych dla B2B. To tutaj nasze doświadczenie może przynieść najlepsze rezultaty. Marketing B2B ma na celu przyciągnięcie potencjalnych klientów biznesowych, np. małych i średnich przedsiębiorstw, B2C to tradycyjny marketing usług i produktów skierowanych do klienta indywidualnego, prowadzony przez inne agencje reklamowe.
Skąd mam wiedzieć, które usługi marketingowe są dla mnie?
Nie musisz się tym martwić. Kliknij przycisk „Zbuduj kampanię” w prawym górnym rogu tej strony, a przeprowadzimy Cię przez cały proces tworzenia jakościowego marketingu B2B.
W jaki sposób rozliczacie się z klientem?
Działania marketingowe, które rekomendujemy naszym klientom, dzielą się na projektowe oraz stałe. Zarówno jedne, jak i drugie są rozliczane za zadanie. Nasz klient otrzymuje dostęp do systemu, gdzie na bieżąco może sprawdzić, na jakim etapie jest realizacja usług marketingowych, rozmawiać z nami i współprowadzić projekt.
Ile kosztują usługi marketingowe w AdWise?
Dbamy o to, aby nasza usługa marketingowa była bardziej atrakcyjna cenowo niż zatrudnienie podobnych specjalistów na stałe do swojej firmy. Ceny naszej obsługi wahają się od kilku do kilkunastu tysięcy złotych miesięcznie, w zależności jak kompleksowe usługi marketingowe świadczymy.
Skąd macie doświadczenie w B2B?
Nasze doświadczenie w marketingu B2B pochodzi ze współpracy z klientami SellWise – jednej z większych polskich firm doradczych w sprzedaży i marketingu B2B. Dotąd mieliśmy do czynienia z ponad 300 klientami, dla których budowaliśmy działania marketingowe, biorąc pod uwagę ich cele biznesowe i specyfikę odbiorców.