Blog o Marketingu B2B
OTWIERAMY DRZWI DO MARKETINGU B2B
Tutaj otrzymasz informacje o budowie tego typu marketingu — od projektu lejka marketingowego, przez źródła ruchu, treści, reklamy, aż po dobrze wykonaną stronę internetową.
Czym jest branding i dlaczego Twoja firma go potrzebuje?
Dobrze wykonana identyfikacja wizualna, to nie tylko ładny kolor i dobrze wyglądające logo.
Read moreJak zaprojektować stronę internetową dla B2B, która sprzedaje?
Strona internetowa nie musi Ci się podobać - ona musi sprzedawać. Dlatego do jej projektowania trzeba podejść z głową. SPRAWDŹ...
Read moreJak tworzyć skuteczny content marketing B2B?
Twórz content marketing, który przyciągnie klientów do Twojej firmy. Poznaj kulisy sukcesu treści w ramach podcastu NSM czy kanału Wise...
Read moreTrzy pojęcia, które musisz poznać zanim zainwestujesz w marketing B2B!
Dowiedz się, czym jest buyer persona, proces zakupu i lejek marketingowy w B2B.
Read moreJak zbudować profil na LinkedIn?
Zbuduj profil na LinkedIn, który przyciągnie uwagę odbiorców. Poznaj wskazówki od Szymona Negacza.
Read moreJak wyróżnić się na tle innych firm w Twojej branży?
W tym materiale opowiem wam o najczęstszej obiekcji naszych obserwatorów, klientów, słuchaczy, widzów, kiedy mówimy o tym, że biznes musi...
Read moreOd czego zacząć marketing B2B?
Jak zatrudnić pierwszego marketera? Jakie kompetencje powinna mieć pierwsza osoba w marketingu B2B i gdzie ją szukać?
Read moreJakich błędów nie popełniać przy tworzeniu strony internetowej?
Zbudowanie strony internetowej jest jak budowa biznesplanu – nie można jej zgapić od konkurencji, zmieniając tylko teksty.
Read moreCzym jest social selling i jak nie popełniać przy nim błędów?
Social selling, bo o tym właśnie mowa, to jedna z tych metod, które doprowadzają do sytuacji, w której po pewnym...
Read moreJak i dlaczego warto segmentować klientów firmy?
W tym materiale dowiesz się w jaki sposób segmentacja klientów może wpłynąć korzystnie na dysponowanie zasobami w Twojej organizacji!
Read more