Narzędzia analityczne B2B
Konfigurujemy narzędzia analityczne, które pomagają analizować skuteczność marketingu B2B i podejmować lepsze decyzje.
Mierz, zwiększaj i skaluj efektywność marketingu, dzięki właściwym narzędziom analitycznym.
Dlaczego narzędzia analityczne są potrzebne w marketingu internetowym B2B?
Zastanawiasz się czasem, dlaczego marketing nie działa w Twojej firmie? Bez dobrze skonfigurowanych narzędzi analitycznych trudno określić, na czym polega problem. Dzięki narzędziom analitycznym będziesz mógł sam analizować dane i poprawiać to, co nie działa w Twoim marketingu B2B.
Korzystając z narzędzi analitycznych, możesz zidentyfikować wszystkie obszary, które nie działają w Twoim marketingu. Będziesz mógł reagować natychmiast i podejmować decyzje oparte na preferencjach klientów. Łatwo uporządkujesz wszystkie etapy lejka marketingowego i dopasujesz je do doświadczenia użytkowników.
Problem w tym, że w złożonej ścieżce zakupowej klienta B2B różne działania mogą przyczynić się do konwersji. Jak w takim razie sprawdzić, które narzędzia do analizy danych będą dla Twojej firmy najlepsze?
Które narzędzia analityczne są najlepsze dla firm B2B?
Istnieją setki narzędzi do analizy marketingowej, dlatego wybór odpowiedniego może sprawiać trudności. W AdWise znaleźliśmy rozwiązanie tego problemu.
Dokładnie analizujemy, które z narzędzi wygeneruje dane, jakich potrzebujesz do rzetelnego zmierzenia Twojego lejka marketingowego. Sprawdzamy typ danych, konieczne źródła oraz na jakim poziomie zaawansowania jest osoba, która będzie je interpretowała. Dzięki temu masz pewność, że wdrożone przez nas narzędzia analityczne realnie przyczynią się do rozwoju Twojej firmy.
Jakie narzędzia analityczne możemy skonfigurować w Twojej firmie?
- Google Analitycs,
- Google Search Console,
- Google Tag Manager,
- Google Ads i Facebook Ads,
- Google Data Studio Overview,
- Google Optimize,
- Google Market Finder
Wdrażaj z nami narzędzia analityczne
Szukasz narzędzi analitycznych, dzięki którym zoptymalizujesz działania marketingowe w Twojej firmie? Chcesz pozyskać jakościowe leady B2B?
W jaki sposób konfigurujemy narzędzia analityczne B2B?
Tworzenie analityki za naszym pośrednictwem obejmuje trzy kroki.
01.
Sprawdzamy, które narzędzia są potrzebne w Twojej firmie
Najpierw sprawdzimy, które narzędzia analityczne najlepiej sprawdzą się w przypadku Twojej firmy. Zarekomendujemy te, które są konieczne dla Twojej strategii marketingowej i dalszego rozwoju.
02.
Konfigurujemy narzędzia
Wdrażamy i konfigurujemy zarekomendowane narzędzia analityczne.
03.
Szkolimy z obsługi narzędzi
Po wdrożeniu kompleksowo przeprowadzimy Cię przez obsługę wszystkich narzędzi. Aż do momentu, kiedy czytanie i generowanie potrzebnych danych stanie się dla Ciebie proste i intuicyjne.
Co zyskujesz, dzięki
pozycjonowaniu B2B w AdWise?
Przejmiesz kontrolę nad swoim marketingiem
Możesz zwiększać skalę kampanii marketingowych, które działają i rezygnować z tych, które nie działają.
Opierasz się na wiarygodnych danych
Dzięki dobrze skonfigurowanym narzędziom otrzymujesz wiarygodne dane.
Zwiększasz efektywność działań marketingowych
Optymalizujesz działania marketingowe i stale badasz zaangażowanie użytkowników.
Mierzysz skuteczność każdego z etapów lejka marketingowego B2B
Sprawdzasz wyniki z content marketingu, kampanii i kanałów w mediach społecznościowych.
Koncentrujesz się tylko na tych danych, które są istotne dla Twojej firmy
Analizowanie działań pod kątem wyszukiwarek pomaga w promowaniu Twojej firmy.
Lepiej rozumiesz zachowania klientów
Uzyskujesz wgląd w zachowania klientów podczas procesu zakupu.
Przyśpieszysz pracę marketerów
Właściwe narzędzia to sprawdzona metoda na usprawnienie pracy marketera.
Wdrażaj z nami narzędzia analityczne
Szukasz narzędzi analitycznych, dzięki którym zoptymalizujesz działania marketingowe w Twojej firmie? Chcesz pozyskać jakościowe leady B2B?
Co mówią o nas
nasi klienci?
Dużą wartością jest opracowanie kilku dróg dotarcia do klienta, opierających się na różnych kanałach i punktach styku. Szeroki zakres kompetencji zespołu AdWise rozwiązuje nasze problemy zarówno w aspekcie tworzenia i optymalizacji reklam, testowania zmian na stronie internetowej, prowadzenia działań SEO.
Michał Osipowicz
Plastipol
Tym, co najbardziej cenię to kompetentny i zorganizowany zespół z jasnym podziałem obowiązków – pomimo różnorodności zadań i specjalizacji, każdy wie, jak działać. To w całości tworzy usługę, która pozwala nam rosnąć.
Jakub Domeracki
Value Finance
Polecamy wszystkim, którzy nie chcą sprzedawać, tylko chcą mieć sprzedane. To na co warto zwrócić uwagę, to kompleksowość usług marketingowych, które znajdują się pod jednym, agencyjnym dachem.
Bartosz Kolanek
Przygody Przedsiębiorców
Do współpracy skłoniła nas kompleksowość usług spięta w jedną działającą świetnie organizację.
SEO, kampanie reklamowe na wielu poziomach oraz przygotowanie nowej odsłony naszej strony sprawiają, że wszystko zaczyna ze sobą współgrać.
Michał Zbroszczyk
Ksero Partner
W pracy AdWise najbardziej cenię sobie to, że nie kupuję: “Strony WWW dla firmy – 1szt.”, tylko współpracę ludzi znających się na swojej dziedzinie. Mamy jakąś potrzebę i wizję (wypracowaną ze wsparciem konsultanta marketingowego), a dzięki współpracy z AdWise jesteśmy w stanie znaleźć odpowiednie rozwiązanie.
Michał Greliak
GIM