Narzędzia analityczne B2B
Konfigurujemy narzędzia analityczne, które pomagają analizować skuteczność marketingu B2B i podejmować lepsze decyzje.
Mierz, zwiększaj i skaluj efektywność marketingu, dzięki właściwym narzędziom analitycznym.











Dlaczego precyzyjna analityka jest konieczna w skutecznym marketingu B2B?

Zastanawiasz się czasem, dlaczego marketing nie działa w Twojej firmie? Bez dobrze skonfigurowanych narzędzi analitycznych trudno określić, na czym polega problem.
Dzięki narzędziom analitycznym będziesz mógł sam analizować dane, zidentyfikować i poprawić wszystko, co nie działa w Twoim marketingu B2B.
Możesz reagować natychmiast i podejmować decyzje oparte na preferencjach klientów. Łatwo uporządkujesz wszystkie etapy lejka marketingowego i dopasujesz je do doświadczenia użytkowników.
Problem w tym, że…
w złożonej ścieżce zakupowej klienta B2B, do konwersji mogą przyczynić się działania w zupełnie różnych miejscach i sytuacjach. Jak w takim razie sprawdzić, które narzędzia wybrać, aby pomogły Twojej firmie w odpowiedniej analizie?
Które narzędzia analityczne są najlepsze dla firm B2B?
Istnieją setki narzędzi do analizy marketingowej, dlatego wybór odpowiedniego może sprawiać trudności. W AdWise znaleźliśmy rozwiązanie tego problemu.

Dokładnie analizujemy, które z narzędzi wygenerują dane, jakich potrzebujesz do rzetelnego zmierzenia Twojego lejka marketingowego. Sprawdzamy typ danych, konieczne źródła oraz na jakim poziomie zaawansowania jest osoba, która będzie je interpretowała.
Dzięki temu masz pewność, że wdrożone przez nas narzędzia analityczne realnie przyczynią się do rozwoju Twojej firmy.
Jakie narzędzia analityczne możemy skonfigurować w Twojej firmie?
Google Analytics
Pozwala śledzić ruch na stronie, analizować zachowania użytkowników i mierzyć skuteczność działań marketingowych.
Google Search Console
Pomaga monitorować widoczność strony w wyszukiwarce Google, identyfikować problemy techniczne i optymalizować pozycjonowanie.
Google Tag Manager
Umożliwia zarządzanie tagami na stronie bez konieczności edycji kodu, ułatwiając wdrażanie i śledzenie zdarzeń oraz kampanii.
Google Looker Studio
Narzędzie do wizualizacji danych, które pozwala tworzyć interaktywne raporty i dashboardy z różnych źródeł analitycznych.
Google Market Finder
Pomaga identyfikować potencjalne rynki zagraniczne, analizując dane demograficzne i handlowe w różnych lokalizacjach.
Microsoft Clarity
Dostarcza szczegółowych informacji o aktywności użytkowników na stronie, takich jak mapy cieplne i nagrania sesji.
Pixel Meta
Śledzi interakcje użytkowników pochodzących z platform Meta (Facebook, Instagram) i pozwala na remarketing oraz optymalizację reklam.
HotJar
Narzędzie do analizy doświadczeń użytkowników, oferujące mapy cieplne, ankiety i nagrania sesji dla lepszego zrozumienia ich zachowań.
W jaki sposób konfigurujemy narzędzia
analityczne dla firm B2B?
01.
Sprawdzamy, które narzędzia są potrzebne w Twojej firmie
Badamy specyfikę Twojej firmy i rekomendujemy wyłącznie te narzędzia analityczne, które skutecznie wspierają kluczowe cele oraz są niezbędne dla Twojej strategii marketingowej.


02.
Konfigurujemy narzędzia
Wdrażamy i konfigurujemy zarekomendowane narzędzia analityczne, dbając o precyzyjne ustawienia i integracje, które umożliwią zbieranie i analizowanie najważniejszych danych.
03.
Szkolimy z obsługi narzędzi
Po wdrożeniu kompleksowo przeprowadzimy Cię przez obsługę wszystkich narzędzi. Aż do momentu, kiedy czytanie i generowanie potrzebnych danych stanie się dla Ciebie proste i intuicyjne.


Co zyskujesz dzięki wdrożeniu narzędzi analitycznych w AdWise?

Przejmiesz kontrolę nad swoim marketingiem
Możesz skalować kampanie marketingowe, które działają i porzucić te, które nie działają.

Opierasz się na wiarygodnych danych
Dzięki poprawnie skonfigurowanym narzędziom otrzymujesz wiarygodne i rzeczywiste dane.

Zwiększasz efektywność działań marketingowych
Optymalizujesz działania marketingowe i stale badasz zaangażowanie użytkowników.

Mierzysz skuteczność każdego z etapów lejka marketingowego B2B
Sprawdzasz wyniki z content marketingu, kampanii i kanałów w mediach społecznościowych. Dzięki temu wiesz dokładnie co i gdzie działa, a co należy poprawić.

Koncentrujesz się tylko na tych danych, które są istotne dla Twojej firmy
Regularne analizowanie działań marketingowych pomaga w rozwoju Twojej firmy.

Lepiej rozumiesz zachowania klientów
Uzyskujesz wgląd w zachowania klientów podczas procesu zakupu.

Przyśpieszysz pracę marketerów
Właściwie skonfigurowane narzędzia to sprawdzona metoda na usprawnienie pracy marketera.
Zobacz nasze największe sukcesy we wdrażaniu narzędzi analitycznych dla klientów biznesowych
DZIAŁANIA MARKETINGOWE
Brastech
Jak przemyślana strategia działań SEO wpłynęła na zwiększenie ruchu na stronie sklepu internetowego o 550%?

DZIAŁANIA MARKETINGOWE
Zaprawieni
Działania marketingowe dla kancelarii prawnej, które sześciokrotnie zwiększyły liczbę pozyskanych leadów.

DZIAŁANIA MARKETINGOWE
Kovas
Jak eksperckie materiały na kanale YouTube oraz kampanie reklamowe wpłynęły na sprzedaż produktów dla barberów?
