Narzędzia analityczne B2B
Konfigurujemy narzędzia analityczne, które pomagają analizować skuteczność marketingu B2B i podejmować lepsze decyzje.
Mierz, zwiększaj i skaluj efektywność marketingu, dzięki właściwym narzędziom analitycznym.
Dlaczego narzędzia analityczne są potrzebne w marketingu internetowym B2B?
Zastanawiasz się czasem, dlaczego marketing nie działa w Twojej firmie? Bez dobrze skonfigurowanych narzędzi analitycznych trudno określić, na czym polega problem.
Dzięki narzędziom analitycznym będziesz mógł sam analizować dane i poprawiać to, co nie działa w Twoim marketingu B2B.
Korzystając z narzędzi analitycznych, możesz zidentyfikować wszystkie obszary, które nie działają w Twoim marketingu. Będziesz mógł reagować natychmiast i podejmować decyzje oparte na preferencjach klientów. Łatwo uporządkujesz wszystkie etapy lejka marketingowego i dopasujesz je do doświadczenia użytkowników.
Problem w tym, że…
w złożonej ścieżce zakupowej klienta B2B różne działania mogą przyczynić się do konwersji. Jak w takim razie sprawdzić, które narzędzia do analizy danych będą dla Twojej firmy najlepsze?
Które narzędzia analityczne są najlepsze dla firm B2B?
Istnieją setki narzędzi do analizy marketingowej, dlatego wybór odpowiedniego może sprawiać trudności. W AdWise znaleźliśmy rozwiązanie tego problemu.
Dokładnie analizujemy, które z narzędzi wygeneruje dane, jakich potrzebujesz do rzetelnego zmierzenia Twojego lejka marketingowego. Sprawdzamy typ danych, konieczne źródła oraz na jakim poziomie zaawansowania jest osoba, która będzie je interpretowała.
Dzięki temu masz pewność, że wdrożone przez nas narzędzia analityczne realnie przyczynią się do rozwoju Twojej firmy.
Dokładnie analizujemy, które z narzędzi wygeneruje dane, jakich potrzebujesz do rzetelnego zmierzenia Twojego lejka marketingowego. Sprawdzamy typ danych, konieczne źródła oraz na jakim poziomie zaawansowania jest osoba, która będzie je interpretowała.
Dzięki temu masz pewność, że wdrożone przez nas narzędzia analityczne realnie przyczynią się do rozwoju Twojej firmy.
Jakie narzędzia analityczne możemy skonfigurować w Twojej firmie?
Google Analytics
Google Search Console
Google Tag Manager
Google Looker Studio
Google Market Finder
Microsoft Clarity
Piksel Meta
HotJar
W jaki sposób
konfigurujemy narzędzia
analityczne B2B?
01.
Sprawdzamy, które narzędzia są potrzebne w Twojej firmie
Najpierw sprawdzimy, które narzędzia analityczne najlepiej sprawdzą się w przypadku Twojej firmy. Zarekomendujemy te, które są konieczne dla Twojej strategii marketingowej i dalszego rozwoju.
01.
Sprawdzamy, które narzędzia są potrzebne w Twojej firmie
Najpierw sprawdzimy, które narzędzia analityczne najlepiej sprawdzą się w przypadku Twojej firmy. Zarekomendujemy te, które są konieczne dla Twojej strategii marketingowej i dalszego rozwoju.
02.
Konfigurujemy narzędzia
Wdrażamy i konfigurujemy zarekomendowane narzędzia analityczne.
02.
Konfigurujemy narzędzia
Wdrażamy i konfigurujemy zarekomendowane narzędzia analityczne.
03.
Szkolimy z obsługi narzędzi
Po wdrożeniu kompleksowo przeprowadzimy Cię przez obsługę wszystkich narzędzi. Aż do momentu, kiedy czytanie i generowanie potrzebnych danych stanie się dla Ciebie proste i intuicyjne.
03.
Szkolimy z obsługi narzędzi
Po wdrożeniu kompleksowo przeprowadzimy Cię przez obsługę wszystkich narzędzi. Aż do momentu, kiedy czytanie i generowanie potrzebnych danych stanie się dla Ciebie proste i intuicyjne.
Wdrażaj z nami narzędzia analityczne
Szukasz narzędzi analitycznych, dzięki którym zoptymalizujesz działania marketingowe w Twojej firmie? Chcesz pozyskać jakościowe leady B2B?
Co zyskujesz dzięki wdrożenim narzędzi analitycznych w AdWise?
Przejmiesz kontrolę nad swoim marketingiem
Możesz skalować kampanie marketingowe, które działają i porzucić te, które nie działają.
Opierasz się na wiarygodnych danych
Dzięki poprawnie skonfigurowanym narzędziom otrzymujesz wiarygodne i rzeczywiste dane.
Zwiększasz efektywność działań marketingowych
Optymalizujesz działania marketingowe i stale badasz zaangażowanie użytkowników.
Mierzysz skuteczność każdego z etapów lejka marketingowego B2B
Sprawdzasz wyniki z content marketingu, kampanii i kanałów w mediach społecznościowych.
Koncentrujesz się tylko na tych danych, które są istotne dla Twojej firmy
Analizowanie działań pod kątem wyszukiwarek pomaga w promowaniu Twojej firmy.
Lepiej rozumiesz zachowania klientów
Uzyskujesz wgląd w zachowania klientów podczas procesu zakupu.
Przyśpieszysz pracę marketerów
Właściwie skonfigurowane narzędzia to sprawdzona metoda na usprawnienie pracy marketera.
Zobacz nasze największe sukcesy we wdrażaniu narzędzi analitycznych dla klientów biznesowych
DZIAŁANIA MARKETINGOWE
Anna Maria Panasiuk
Jakie podjęliśmy kroki, aby stworzyć skuteczną strategię marketingową dla annamariapanasiuk.com?
DZIAŁANIA MARKETINGOWE
Drog-znak
Sprawdź, jak przemyślana kampania Google Ads pozwala uzyskać duży zwrot w nietypowej branży.
DZIAŁANIA MARKETINGOWE
Plastipol
Działania marketingowe jako skuteczny proces. Poznaj naszą strategię lead generation dla Plastipol.