Kampanie płatne nowe - AdWise
menu

Projektowanie
płatnych kampanii
dla B2B

Prowadzimy kampanie płatne, które wspierają marketing B2B. Uruchamiamy reklamy w wyszukiwarce i sieci reklamowej Google oraz na Facebooku, LinkedInie, Twitterze, Instagramie i TikToku.

Docieraj i angażuj potencjalnych klientów za pomocą płatnych kampanii reklamowych, które perfekcyjnie pasują do strategii marketingowej Twojej firmy.

Zjedź niżej
i dowiedz się więcej

Czy kampanie reklamowe działają w marketingu B2B?

„Kampanie płatne nie działają w naszej branży”. Takie zdanie słyszeliśmy od klientów B2B już wiele razy. Dlaczego wyniki kampanii reklamowych mogą być słabe?

Zazwyczaj powodem jest niedopasowanie przekazu do etapów lejka marketingowego albo publikowanie reklam, które nie interesują swoich odbiorców.

Tymczasem reklamy płatne są świetnym sposobem na generowanie leadów w sektorze B2B. Tylko pod warunkiem, że zostaną prawidłowo zaprojektowane, wdrożone i zoptymalizowane.

Jak realizujemy kampanie płatne?

Uruchamiane przez AdWise płatne kampanie reklamowe zawsze stanowią część większej strategii marketingowej i są oparte na danych. Dzięki temu nasze kampanie są skuteczne, a ich wyniki przewidywalne.

Projektując kampanię płatną w B2B, jednym z najważniejszych elementów jest zrozumienie strategii firmy, grupy docelowej oraz jej problemów i wyzwań.

Na tej podstawie możemy dopiero dobrać właściwą platformę i odpowiednie grupy potencjalnych odbiorców. Całość przeprowadzamy na podstawie naszych doświadczeń z innych kampanii w B2B.

Drugim elementem jest specyfika procesu zakupu klientów danej firmy. Jeżeli proces zakupu jest długi, planujemy kampanie płatne, które dostosowane są do różnych etapów tego procesu.

Wtedy staramy się kierować reklamy w taki sposób, aby realizowały cele każdego etapu i pomagały klientowi w przejściu do kolejnego z nich.

Po ustaleniu podstaw sprawdzamy, jakich słów kluczowych używają potencjalni odbiorcy. W czasie trwania kampanii analizujemy ich reakcje i optymalizujemy działania. Dzięki technikom remarketingowym segmentujemy odbiorców w taki sposób, aby każdy otrzymał właściwy przekaz, w zależności od podjętego wcześniej działania.

Z grupy docelowej wyłaniamy osoby, które aktywnie szukają Twoich produktów lub usług i w pierwszej kolejności mogą dokonać zakupu. W ten sposób powstaje długoterminowa kampania płatna B2B, która przynosi wymierne rezultaty.

Jakie kampanie płatne możemy
zrealizować
dla Twojej firmy?

Kampanie płatne w wyszukiwarce Google

Projektujemy reklamy tekstowe i z obrazem, które są wyświetlane odpowiedniej grupie docelowej we właściwym czasie w sieci wyszukiwania.

Kampanie płatne w sieci reklamowej Google

Włączamy reklamy, które zachęcają potencjalnych klientów do kliknięcia i zwiększają możliwości generowania leadów. Tworzymy m.in. reklamy tekstowe, display, wykorzystujemy również reklamy wideo.

Reklamy na Facebooku

Promujemy firmy B2B przy pomocy Facebook Ads, tworząc skuteczne reklamy dla różnych decydentów w firmach Twoich klientów.

Reklamy na LinkedInie, Twitterze i innych mediach społecznościowych

Prowadzimy angażujące kampanie w social mediach skierowane do osób, mających największy wpływ na decyzje zakupowe w firmie.

Kampanie wielokanałowe płatne

Wdrażamy strategię reklam na wielu platformach jednocześnie, zgodną z Twoim lejkiem marketingowym.

Od czego zaczynamy realizację
kampanii płatnych B2B?

Wielu klientów przychodzi do nas po kampanię w Google lub na Facebooku, argumentując taki wybór „bo moja konkurencja taką ma i ja też chcę”.

Dlatego reklama internetowa często nie przynosi oczekiwanych rezultatów w B2B. W pierwszej kolejności potrzebna jest strategia marketingowa, w której płatne kampanie reklamowe są narzędziem do osiągnięcia celów.

Marketing B2B pojęcia

Obejrzyj video i dowiedz się więcej o tym, dlaczego
pracę rozpoczynamy od lejka marketingowego.

01.

Analizujemy grupę docelową i słowa kluczowe

Najpierw planujemy wszystkie działania. Precyzyjnie dobieramy grupę docelową. Identyfikujemy słowa kluczowe specyficzne dla Twojej branży. Sprawdzamy, w jaki sposób klienci wpisują zapytania do wyszukiwarki, szukając Twoich rozwiązań. Następnie dobieramy kanał, na którym kampania będzie miała największą szansę powodzenia i ustalamy cel, jaki ma osiągnąć.

i_btn (1)

Na tym etapie intensywnie korzystamy z narzędzi Google Analytics, Facebook Ads i pokrewnych. Spora część sukcesu kampanii reklamowych zależy od tego etapu, dlatego poza specjalistami od reklam angażujemy również ekspertów od SEO, UX/UI designu i copywritingu.

i_btn (1)

Do pracy z klientem zawsze przypisujemy dedykowanego copywritera, grafika i specjalistę reklam, których praca jest koordynowana przez project managera. Dzięki temu wszystkie zaplanowane działania są realizowane w terminie, a Twoje reklamy płatne zaopiekowane w najlepszy możliwy sposób.

02.

Optymalizujemy kampanię

Badamy skuteczność reklam, aby zmaksymalizować wyniki. Sprawdzamy, czy kampania spełnia swoje cele, np. zwiększa ruch, konwersję lub wzmacnia wizerunek firmy jako eksperta wśród założonej grupy docelowej. Pracujemy zawsze na kontach reklamowych klientów, dlatego masz stały podgląd do wszystkich raportów i w każdej chwili wiesz, co się dzieje.

03.

Włączamy remarketing

Gdy kampanie reklamowe uzbierają odpowiednią grupę odbiorców, to uruchamiamy działania remarketingowe – czyli wyświetlamy reklamy odbiorcom, którzy już podjęli interakcję z Twoją firmą (np. odwiedzili wcześniej stronę internetową).

Reklamy remarketingowe to jeden z najskuteczniejszych sposobów na realizowanie celów marketingowych i generowanie leadów.

i_btn (1)

Dodatkowo wciąż sprawdzamy, czy faktycznie używamy właściwych słów w tekstach reklamowych i odpowiednio tworzymy grafiki. Dzięki temu w każdej chwili masz pewność, że Twój budżet jest wydawany w najbardziej efektywny sposób.

Chcesz pozyskać jakościowe leady B2B za pomocą płatnych kampanii?

Co zyskujesz realizując kampanię
płatną z AdWise?

Efektywnie wydajesz
budżet marketingowy

Reklamy pojawiają się tylko tam, gdzie są Twoi potencjalni klienci biznesowi.

Docierasz do nowych klientów

Generujesz wysokiej jakości leady B2B.
Możesz trafiać zarówno do małych firm, jak i takich, które zatrudniają powyżej 100 osób.

Przyspieszasz rozwój
swojej marki

Zwiększasz ruch na swojej stronie www, przez co rozpoznawalność Twojej marki wzrasta.

Masz wgląd we wszystkie raporty

W każdej chwili możesz monitorować wyniki reklam.

Osiągasz cel reklamowy

Niezależnie od tego, czy wykorzystujesz media społecznościowe, czy Google Ads, Twoja kampania osiągnie założony cel.

Masz pewność, że kampania jest dobrze zaprojektowana

Korzystasz z naszego bogatego doświadczenia w realizowaniu kampanii płatnych dla sektora B2B.

Łatwo zmierzysz rezultaty

Zaprojektujemy kompleksową strategię, która uwzględniają proces, budżet, plany i możliwości Twojej firmy.

Docierasz do osób, które potrzebują Twoich rozwiązań

Dobrze zbudowana strategia w postaci lejka marketingowego pozwala dostarczać idealnym klientom właściwe komunikaty we właściwym czasie.

Zobacz nasze największe sukcesy
w prowadzeniu kampanii płatnych
dla klientów biznesowych

Sprawdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Czy trzeba mieć lejek marketingowy, żeby zacząć działanie z płatnymi kampaniami w AdWise?

Startowanie z marketingiem bez lejka marketingowego można porównać do uruchamiania firmy bez biznesplanu. Lejek marketingowy pełni rolę planu działania, który stanowi podstawę działań reklamowych — określa ich przebieg, oraz najważniejsze punkty styku z marką na różnych poziomach interakcji z nią.

Jaki jest minimalny budżet dla kampanii płatnych?

Minimalny budżet miesięczny zależy od wielu czynników, w tym m.in. wielkości grupy docelowej, branży itp. W przypadku Facebooka kwoty te zaczynają się od około 750-1000 zł miesięcznie, a w Google od ok. 1500 zł miesięcznie. Minimalna kwota w przypadku systemu reklamowego LinkedIn jest narzucona odgórnie i wynosi 10$ dziennie. Przed prowadzeniem płatnych kampanii zawsze określamy z klientem budżet reklamowy, jakie klient może przeznaczyć na reklamy w mediach społecznościowych, Google Ads i innych miejscach.

Moja branża jest specyficzna. Skąd będę wiedzieć, że płatne kampanie są dla mojej firmy?

Do tej pory przeprowadziliśmy wiele kampanii reklamowych dla różnych branż z sektora B2B. Dzięki temu jesteśmy w stanie powiedzieć, które systemy reklamowe sprawdzą się najlepiej w przypadku konkretnych branż, a w których lepiej postawić na inne działania. Jeśli Twoja branża jest zupełnie niszowa i nie mamy danych na temat skuteczności kampanii w tym przypadku, na początku współpracy stawiamy pewne hipotezy i przez pierwsze 3 miesiące testujemy je. Po 3 miesiącach jesteśmy wstanie wstępnie ocenić skuteczność systemów reklamowych, a także wyestymować przewidywane wyniki w kolejnych miesiącach. Jeśli okaże się, że któryś z systemów reklamowych się nie sprawdził, rezygnujemy z niego, proponujemy i testujemy nowe rozwiązania, tak aby znaleźć te działania, które będą generować najlepsze rezultaty.

Skąd będę wiedzieć, że w raporcie pokazane są prawdziwe dane z płatnych kampanii?

Raporty są tworzone poprzez Looker Studio, które zintegrowane jest z Google Analytics. Dodatkowo, klienci AdWise mają pełny dostęp do kont reklamowych, na których prowadzone są kampanie, dzięki czemu w każdym momencie mogą zweryfikować poprawność prezentowanych danych i skuteczność reklamy.

Jak wygląda opieka klienta, który wejdzie na usługi płatnych kampanii?

Głównym punktem kontaktu z klientem jest Project Manager, który dba o terminową realizację zaplanowanej strategii, a także monitoruje efekty działań i odpowiada na potrzeby klienta. Ponadto, w naszej firmie klienci mogą bezpośrednio kontaktować się ze specjalistami odpowiedzialnymi za dane działania, w tym np. prowadzenie kampanii w konkretnym systemie reklamowym. Klient jest na bieżąco informowany o postępach w pracach, wszelkich zmianach, otrzymuje materiały reklamowe do akceptacji, zanim kampania zostanie uruchomiona, aktywnie informowany jest o wynikach, rekomendowanych modyfikacjach, czy planach na kolejne tygodnie.

Czy muszę spełnić jakieś wymagania, żeby dostać się do AdWise?

Nie mamy konkretnych wymagań, które klient musi spełnić, abyśmy realizowali dla niego płatne kampanie reklamowe. Natomiast warto wziąć tutaj pod uwagę wcześniej wspominane minimalne budżety reklamowe. Oczywiście płatna reklama może zostać uruchomiona nawet z niższymi budżetami, natomiast najprawdopodobniej nie przyniosą one oczekiwanych efektów, warto więc wziąć to pod uwagę. Dodatkowo cenimy sobie zaangażowanie i komunikację po stronie klienta, które pomagają nam sprawnie realizować zaplanowane zadania, a także lepiej wgłębić się w branże i poznać potrzeby i oczekiwania klienta.

Skontaktuj się z nami

    Bezpośredni kontakt