Lejek marketingowy
Tworzymy lejki marketingowe dopasowane do specyfiki branż B2B. Dowiedz się jak zdobywać wartościowe leady dzięki dobrze opracowanej strategii marketingowej.
Czym jest lejek marketingowy?
Lejek marketingowy to kompletna strategia na pozyskanie klientów z danej branży. Lejek zawsze jest dostosowany do celu i budżetu naszego klienta, a na jego podstawie planujemy wszystkie działania marketingowe, które pomogą w rozpoznawalności marki oraz w pozyskiwaniu dobrych leadów.
Najedź na ikonę “i” by dowiedzieć się więcej.
Źródło ruchu
- Social media
- Płatne kampanie
facebook, google, linkedin - Pozycjonowanie
TOFU
TOFU
- Content marketing
- Social selling
MOFU
MOFU
- Social selling
- Marketing automation
- Płatne kampanie:
remarketing - Social media
BOFU
BOFU
- Content
sprzedażowy
- Strona www
- Analityka
- Identyfikacja wizualna
Leady
Jak przygotowujemy lejek marketingowy?
Przed rozpoczęciem tworzenia lejka marketingowego warto skoncentrować się na stworzeniu buyer persony firmy. Stworzenie buyer persony pozwala nam zrozumieć dokładnie do jakiej firmy chcemy dotrzeć naszymi działaniami marketingowymi. Dzięki zrozumieniu naszej buyer persony wiemy na jakie tematy pisać artykuły na stronie, jakie tworzyć materiały video, czy też jakim językiem się posługiwać. Dokładne zrozumienie buyer persony, jej problemów, wyzwań to pierwszy krok do zbudowania lejka marketingowego.
Dlaczego prace rozpoczynamy od lejka marketingowego?
Z czego składa się lejek marketingowy?
Pierwszym elementem lejka jest projekt źródeł ruchu – to wszystkie kanały jakimi pozyskujemy Twoich klientów. W tym miejscu chcemy, aby źródła były efektywne a jednocześnie tanie. Często sugerujemy mix 2-3 rozwiązań, aby na dalszym etapie sprawdzić ich skuteczność i wybrać najlepsze. Dzięki temu możemy zaoszczędzić dla naszego klienta duże środki na inwestycji w nietrafione reklamy.
Na drugim etapie projektujemy TOFU (ang. Top of the funnel), czyli górę lejka. To miejsce gdzie musimy zdobyć uważność odbiorcy. Dobieramy sposób w zależności od branży i odbiorcy. Najczęściej działania na górze lejka obejmują teksty blogowe, filmy, aktywność w social mediach, webinary i wiele innych form. Dzięki zrozumieniu grupy docelowej, proponujemy na jakiej tematyce warto skupić treści.
W trzecim kroku, projektujemy MOFU (ang. Middle of the funnel), czyli środek lejka. To jeden z najtrudniejszych etapów, ponieważ musimy na nim utrzymać uważność odbiorcy. Projektujemy tutaj zestaw działań remarketingowych, mailowych czy związanych z social mediami. Dzięki temu, środki wydawane na pozyskanie ruchu są wykorzystywane znacznie bardziej optymalnie.
Czwarty krok to projekt BOFU (ang. Bottom of the funnel), czyli dół lejka. Na tym etapie lejka musimy odpowiednio zakomunikować produkty lub usługi odbiorcy. To właśnie ten etap ma największy wpływ na sprzedaż, jeżeli poprzednie zostały dobrze wykonane. Przygotowujemy koncept landingów bądź dzielimy się z klientem uwagami co do projektu strony internetowej.
Twórz z nami lejek marketingowy
Potrzebujesz pomocy w tworzeniu lejka marketingowego dla Twojej firmy? Chcesz pozyskać jakościowych klientów biznesowych?
Co zyskujesz zamawiając lejek marketingowy w AdWise?
Twoje działania marketingowe są ułożone i zaplanowane
Wiesz, jak prowadzić skuteczne działania marketingowe dopasowane do każdego etapu lejka.
Rozumiesz swoją buyer personę
Znasz największe problemy i wyzwania, z którymi mierzą się Twoi idealni klienci.
Przestaniesz przepalać budżet marketingowy
Wydajesz pieniądze tylko na takie kampanie, które mają finansowy sens.
Twoja strategia jest oparta o to, co działa w B2B
Proponowane przez nas działania są poparte naszym doświadczeniem w pozyskiwaniu klientów B2B.
Zwiększasz widoczność swojej strony
Tworzone przez nas treści są dobrze zoptymalizowane, dzięki czemu Twoja strona uzyskuje wyższą pozycję w Google.
Lejek marketingowy jest dopasowany do Twojego biznesu
Zaprojektujemy całościowe działania, które uwzględniają proces budżet, plany i możliwości Twojej firmy.
Łatwo zmierzysz rezultaty
Zaprojektujemy całościową strategię, która uwzględniają proces budżet, plany i możliwości Twojej firmy.
Docierasz do osób, które potrzebują Twoich rozwiązań
Dobrze zbudowany lejek marketingowy pozwala dostarczać idealnym klientom właściwe komunikaty we właściwym czasie.
Twórz z nami lejek marketingowy
Potrzebujesz pomocy w tworzeniu lejka marketingowego dla Twojej firmy? Chcesz pozyskać jakościowych klientów biznesowych?
W czasie krótkiej, bezpłatnej konsultacji, porozmawiamy o dotychczasowych działaniach marketingowych i zaproponujemy strategię, która może przynieść rezultaty w Twojej firmie. Jeżeli zdecydujesz się na współpracę z nami, pomożemy Ci w jej wdrożeniu.
Co mówią o nas
nasi klienci?
Dużą wartością jest opracowanie kilku dróg dotarcia do klienta, opierających się na różnych kanałach i punktach styku. Szeroki zakres kompetencji zespołu AdWise rozwiązuje nasze problemy zarówno w aspekcie tworzenia i optymalizacji reklam, testowania zmian na stronie internetowej, prowadzenia działań SEO.
Michał Osipowicz
Plastipol
Tym, co najbardziej cenię to kompetentny i zorganizowany zespół z jasnym podziałem obowiązków – pomimo różnorodności zadań i specjalizacji, każdy wie, jak działać. To w całości tworzy usługę, która pozwala nam rosnąć.
Jakub Domeracki
Value Finance
Polecamy wszystkim, którzy nie chcą sprzedawać, tylko chcą mieć sprzedane. To na co warto zwrócić uwagę, to kompleksowość usług marketingowych, które znajdują się pod jednym, agencyjnym dachem.
Bartosz Kolanek
Przygody Przedsiębiorców
Do współpracy skłoniła nas kompleksowość usług spięta w jedną działającą świetnie organizację.
SEO, kampanie reklamowe na wielu poziomach oraz przygotowanie nowej odsłony naszej strony sprawiają, że wszystko zaczyna ze sobą współgrać.
Michał Zbroszczyk
Ksero Partner
W pracy AdWise najbardziej cenię sobie to, że nie kupuję: “Strony WWW dla firmy – 1szt.”, tylko współpracę ludzi znających się na swojej dziedzinie. Mamy jakąś potrzebę i wizję (wypracowaną ze wsparciem konsultanta marketingowego), a dzięki współpracy z AdWise jesteśmy w stanie znaleźć odpowiednie rozwiązanie.
Michał Greliak
GIM