Marketing automation - AdWise
menu

Marketing automation B2B

Automatyzujemy marketing w firmach B2B. Projektujemy scenariusze, które pomagają potraktować każdego Twojego potencjalnego klienta indywidualnie, co zwiększa szanse na konwersję.

Zautomatyzuj swoje działania marketingowe i wdroż systemy marketing automation, aby zaoszczędzić czas i zdobywać więcej nowych klientów.

Zjedź niżej
i dowiedz się więcej

Czym jest Marketing Automation?

Wykorzystanie rozwiązań marketing automation pozwala spersonalizować doświadczenia klientów i znacząco zwiększyć konwersję w Twojej firmie.

Dzięki marketing automation można zaangażować nieaktywne leady, udoskonalić proces pozyskiwania klientów i pielęgnować relacje z każdym, kto zainteresował się Twoją marką.

Wszystko to przy minimum wysiłku, ponieważ gotowe reguły w automatyzacji marketingu same wykonują szereg procesów marketingowych.

Marketing automation spełnia swoje zadanie wyłącznie wtedy, gdy jest prawidłowo skonfigurowany.

Niedopasowany do odbiorców przekaz może pogorszyć doświadczenia potencjalnych klientów. Im dłuższy jest cykl sprzedaży, tym zaprojektowanie trafnej sekwencji komunikatów na każdym etapie lejka marketingowego jest bardziej skomplikowane.

Jak wykorzystujemy
system marketing automation w B2B?

W marketingu B2B ważne są długoterminowe relacje z potencjalnym klientem. Precyzyjnie dopasowane komunikaty pozwalają skutecznie zachęcić klientów B2B do interakcji i pozytywnie wpływa na generowanie leadów.

Dzięki temu, że podczas działań marketingowych przetestowaliśmy szereg narzędzi i setki rozwiązań, wyodrębniliśmy najlepsze praktyki sposobu wdrożenia marketing automation w branżach B2B.

Wiemy dokładnie na czym polega marketing automation, kiedy, gdzie i dlaczego należy wprowadzić zmiany, w jakim przypadku sprawdzi się machine learning, system automatycznych odpowiedzi i kiedy warto połączyć automatyzację z systemami CRM.

Wiemy dokładnie na czym polega marketing automation, kiedy, gdzie i dlaczego należy wprowadzić zmiany, w jakim przypadku sprawdzi się machine learning, system automatycznych odpowiedzi i kiedy warto połączyć automatyzację z systemami CRM.

Kiedy potencjalny klient nie jest aktywny, dostarczamy mu przydatnych, edukacyjnych informacji. A kiedy odbiorcy są aktywni, staramy się doprowadzić do zakupu, dzięki odpowiednim wezwaniom do działania, dzięki automatyzacji marketingu.

W ten sposób odpowiadamy na potrzeby potencjalnego klienta i zwiększamy jego zaufanie.

Jakie narzędzia marketing automation konfigurujemy?

Lead Nurturing B2B

Koncentrując się na edukowaniu potencjalnych klientów, dostosowujemy treści do odpowiedniego segmentu odbiorców.

Lead Scoring

Implementujemy narzędzia, dzięki którym automatycznie zakwalifikujesz leady i łatwo ocenisz, na którym etapie świadomości znajdują się potencjalni klienci, jaki jest ich stopień zaangażowania i jak daleko są od podjęcia decyzji zakupowej.

Chatboty

Konfigurujemy chatboty, dzięki którym Twoja firma może odpowiadać w czasie rzeczywistym na rutynowe pytania potencjalnych klientów, co wpływa na oszczędność czasu, jak i zwiększenie szansy dokonania zakupu.

Jak automatyzujemy marketing w firmach
B2B?

Jak wykorzystać marketing automation?

Obejrzyj video i dowiedz się więcej o tym, jak
automatyzujemy marketing w firmach B2B.

01.

Poznajemy Twoją strategię marketingową i grupę docelową

Na podstawie wdrożonej strategii marketingowej Twojej firmy wybieramy rozwiązania i narzędzia, które ułatwią pracę w Twoim dziale marketingu poprzez automatyzowanie działań.

02.

Projektujemy dopasowaną automatyzację

Projektujemy sekwencję komunikatów dla poszczególnych odbiorców B2B. Automatyzujemy m.in. newslettery, SMS-y, posty w mediach społecznościowych lub powiadomienia o opuszczonym koszyku.

03.

Optymalizujemy działania

Nasz ekspert od automatyzacji marketingu sprawdza, jak odbiorcy reagują na treści i czy są właściwie dopasowane do ich potrzeb.

Potrzebujesz wdrożyć skuteczną strategię marketing automation w Twojej firmie?

Potrzebujesz wdrożyć skuteczną strategię marketing automation w Twojej firmie?

Co zyskujesz uruchamiając system marketing automation z AdWise?

Zwiększasz wydajność pracy marketerów

Automatyzacja marketingu B2B przyśpieszy pracę Twojego zespołu marketingowego.

Eliminujesz błędy

Zminimalizujesz ryzyko błędów, które istnieje podczas ręcznego zbierania i przetwarzania danych.

Stworzysz elastyczną strategię marketingową

Możesz łatwo segmentować odbiorców i na podstawie zebranych danych skuteczniej sprzedawać im swoje produkty lub usługi.

Polegasz na naszej wiedzy i doświadczeniu

Dopasujemy marketing automation do unikalnych potrzeb Twojego biznesu.

Oszczędzasz czas i zasoby

Automatyzujesz czasochłonne i powtarzalne działania marketingowe.

Efektywnie wydajesz budżet

Unikniesz wydatków na działania, które nie przynoszą rezultatów.

Budujesz długotrwałe relacje z klientami

Wygenerowane leady będą gotowe do przekazania do działu sprzedaży.

Zobacz nasze największe sukcesy w prowadzeniu marketing automation dla klientów biznesowych

Sprawdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Od czego zależy cena marketing automation?

Na cenę usługi automatyzacji marketingu wpływa m.in to, czy posiadasz już system do marketing automation, czy trzeba go wdrożyć, liczba szablonów newsletterów do stworzenia, częstotliwość wysyłania maili, czy też tworzenia do nich treści.

Jakich narzędzi do marketing automation używacie?

Wdrażamy, konfigurujemy i używamy oprogramowań: GetResponse, SALESmanago, FreshMail, MailerLite oraz ActiveCampaign.

Skontaktuj się z nami

    Regulamin Bezpłatnej Konsultacji | Obowiązek informacyjny

    Bezpośredni kontakt