Marketing automation B2B
Automatyzujemy marketing w firmach B2B. Projektujemy scenariusze, które pomagają potraktować każdego Twojego potencjalnego klienta indywidualnie, co zwiększa szanse na konwersję.
Zautomatyzuj swoje działania marketingowe, aby zaoszczędzić czas i zdobywać więcej nowych klientów.
Czym jest marketing automation?
Automatyzacja marketingu pozwala spersonalizować doświadczenia potencjalnych klientów i znacząco zwiększyć konwersję. Wykorzystując narzędzia marketing automation można zaangażować nieaktywne leady i pielęgnować relacje z każdym, kto zainteresował się Twoją marką. Wszystko to przy minimum wysiłku, ponieważ gotowe reguły automatyzacji wykonują pracę same.
Marketing automation spełnia swoje zadanie wyłącznie wtedy, gdy jest prawidłowo skonfigurowany. Niedopasowany do odbiorców przekaz może pogorszyć doświadczenia potencjalnych klientów. Im dłuższy jest cykl sprzedaży, tym zaprojektowanie trafnej sekwencji komunikatów jest bardziej skomplikowane.
Jak wykorzystujemy marketing automation B2B?
W marketingu B2B ważne są długoterminowe relacje z potencjalnymi klientami. Precyzyjnie dopasowane komunikaty pozwalają skutecznie zachęcić klientów B2B do interakcji. Dzięki temu, że do tej pory przetestowaliśmy setki rozwiązań, stosujemy prawidłowe sekwencje w systemie marketing automation w różnych branżach B2B. Wiemy dokładnie kiedy, gdzie i dlaczego należy wprowadzić zmiany, w jakim przypadku sprawdzi się machine learning i kiedy warto połączyć automatyzację z systemem CRM.
Kiedy potencjalny klient nie jest aktywny, dostarczamy mu przydatnych, edukacyjnych informacji. A kiedy odbiorcy są aktywni staramy się doprowadzić do zakupu, dzięki odpowiednim wezwaniom do działania. W ten sposób odpowiadamy na potrzeby potencjalnego klienta i zwiększamy jego zaufanie.
Jakie narzędzia marketing automation konfigurujemy?
- Lead Nurturing B2B. Koncentrując się na edukowaniu potencjalnych klientów dostosowujemy treści do odpowiedniego segmentu odbiorców.
- Lead Scoring. Implementujemy narzędzia, dzięki którym automatycznie zakwalifikujesz leady i łatwo ocenisz, na którym etapie lejka marketingowego znajdują się potencjalni klienci.
- Chatboty. Konfigurujemy chatboty, dzięki którym Twoja firma może błyskawicznie odpowiadać na rutynowe pytania potencjalnych klientów.
Zaplanuj z nami marketing automation
Potrzebujesz wdrożyć skuteczną strategię marketing automation w Twojej firmie? Chcesz pozyskać jakościowe leady B2B?
Jak automatyzujemy marketing w firmach B2B?
01.
Poznajemy Twoją strategię marketingową i grupę docelową
Na podstawie wdrożonej strategii marketingowej wybieramy rozwiązania i narzędzia, które ułatwią pracę w Twoim dziale marketingu.
02.
Projektujemy dopasowaną automatyzację
Projektujemy sekwencję komunikatów dla poszczególnych odbiorców B2B. Automatyzujemy m.in. newslettery, SMS-y, posty w mediach społecznościowych lub powiadomienia o opuszczonym koszyku.
03.
Optymalizujemy działania
Nasz marketing manager sprawdza, jak odbiorcy reagują na treści i czy są właściwie dopasowane do ich potrzeb.
Co zyskujesz uruchamiając system marketing automation z AdWise?
Zwiększasz wydajność pracy marketerów
Automatyzacja marketingu B2B przyśpieszy pracę Twojego zespołu marketingowego.
Eliminujesz błędy
Zminimalizujesz ryzyko błędów, które istnieje podczas ręcznego zbierania i przetwarzania danych.
Stworzysz elastyczną strategię marketingową
Możesz łatwo segmentować odbiorców i na podstawie zebranych danych skuteczniej sprzedawać im swoje produkty lub usługi.
Polegasz na naszej wiedzy i doświadczeniu
Dopasujemy marketing automation do unikalnych potrzeb Twojego biznesu.
Oszczędzasz czas i zasoby
Automatyzujesz czasochłonne i powtarzalne działania marketingowe.
Efektywnie wydajesz budżet
Unikniesz wydatków na działania, które nie przynoszą rezultatów.
Budujesz długotrwałe relacje z klientami
Wygenerowane leady będą gotowe do przekazania do działu sprzedaży.
Zaplanuj z nami marketing automation
Potrzebujesz wdrożyć skuteczną strategię marketing automation w Twojej firmie? Chcesz pozyskać jakościowe leady B2B?
Co mówią o nas
nasi klienci?
Dużą wartością jest opracowanie kilku dróg dotarcia do klienta, opierających się na różnych kanałach i punktach styku. Szeroki zakres kompetencji zespołu AdWise rozwiązuje nasze problemy zarówno w aspekcie tworzenia i optymalizacji reklam, testowania zmian na stronie internetowej, prowadzenia działań SEO.
Michał Osipowicz
Plastipol
Tym, co najbardziej cenię to kompetentny i zorganizowany zespół z jasnym podziałem obowiązków – pomimo różnorodności zadań i specjalizacji, każdy wie, jak działać. To w całości tworzy usługę, która pozwala nam rosnąć.
Jakub Domeracki
Value Finance
Polecamy wszystkim, którzy nie chcą sprzedawać, tylko chcą mieć sprzedane. To na co warto zwrócić uwagę, to kompleksowość usług marketingowych, które znajdują się pod jednym, agencyjnym dachem.
Bartosz Kolanek
Przygody Przedsiębiorców
Do współpracy skłoniła nas kompleksowość usług spięta w jedną działającą świetnie organizację.
SEO, kampanie reklamowe na wielu poziomach oraz przygotowanie nowej odsłony naszej strony sprawiają, że wszystko zaczyna ze sobą współgrać.
Michał Zbroszczyk
Ksero Partner
W pracy AdWise najbardziej cenię sobie to, że nie kupuję: “Strony WWW dla firmy – 1szt.”, tylko współpracę ludzi znających się na swojej dziedzinie. Mamy jakąś potrzebę i wizję (wypracowaną ze wsparciem konsultanta marketingowego), a dzięki współpracy z AdWise jesteśmy w stanie znaleźć odpowiednie rozwiązanie.
Michał Greliak
GIM