menu

Marketing automation B2B

Automatyzujemy marketing w firmach B2B. Projektujemy scenariusze, które pomagają potraktować każdego Twojego potencjalnego klienta indywidualnie, co zwiększa szanse na konwersję.

Zautomatyzuj swoje działania marketingowe, aby zaoszczędzić czas i zdobywać więcej nowych klientów.

Zjedź niżej
i dowiedz się więcej
marketing automation

Czym jest marketing automation?

Automatyzacja marketingu pozwala spersonalizować doświadczenia potencjalnych klientów i znacząco zwiększyć konwersję. Wykorzystując narzędzia marketing automation można zaangażować nieaktywne leady i pielęgnować relacje z każdym, kto zainteresował się Twoją marką. Wszystko to przy minimum wysiłku, ponieważ gotowe reguły automatyzacji wykonują pracę same.

Marketing automation spełnia swoje zadanie wyłącznie wtedy, gdy jest prawidłowo skonfigurowany. Niedopasowany do odbiorców przekaz może pogorszyć doświadczenia potencjalnych klientów. Im dłuższy jest cykl sprzedaży, tym zaprojektowanie trafnej sekwencji komunikatów jest bardziej skomplikowane.

Jak wykorzystujemy marketing automation B2B?

W marketingu B2B ważne są długoterminowe relacje z potencjalnymi klientami. Precyzyjnie dopasowane komunikaty pozwalają skutecznie zachęcić klientów B2B do interakcji. Dzięki temu, że do tej pory przetestowaliśmy setki rozwiązań, stosujemy prawidłowe sekwencje w systemie marketing automation w różnych branżach B2B. Wiemy dokładnie kiedy, gdzie i dlaczego należy wprowadzić zmiany, w jakim przypadku sprawdzi się machine learning i kiedy warto połączyć automatyzację z systemem CRM.

Kiedy potencjalny klient nie jest aktywny, dostarczamy mu przydatnych, edukacyjnych informacji. A kiedy odbiorcy są aktywni staramy się doprowadzić do zakupu, dzięki odpowiednim wezwaniom do działania. W ten sposób odpowiadamy na potrzeby potencjalnego klienta i zwiększamy jego zaufanie.

Jakie narzędzia marketing automation konfigurujemy?

  • Lead Nurturing B2B. Koncentrując się na edukowaniu potencjalnych klientów dostosowujemy treści do odpowiedniego segmentu odbiorców.
  • Lead Scoring. Implementujemy narzędzia, dzięki którym automatycznie zakwalifikujesz leady i łatwo ocenisz, na którym etapie lejka marketingowego znajdują się potencjalni klienci.
  • Chatboty. Konfigurujemy chatboty, dzięki którym Twoja firma może błyskawicznie odpowiadać na rutynowe pytania potencjalnych klientów.

Zaplanuj z nami marketing automation

Potrzebujesz wdrożyć skuteczną strategię marketing automation w Twojej firmie? Chcesz pozyskać jakościowe leady B2B?

konsultacja

Jak automatyzujemy marketing w firmach B2B?

01.

Poznajemy Twoją strategię marketingową i grupę docelową

Na podstawie wdrożonej strategii marketingowej wybieramy rozwiązania i narzędzia, które ułatwią pracę w Twoim dziale marketingu.

02.

Projektujemy dopasowaną automatyzację

Projektujemy sekwencję komunikatów dla poszczególnych odbiorców B2B. Automatyzujemy m.in. newslettery, SMS-y, posty w mediach społecznościowych lub powiadomienia o opuszczonym koszyku.

03.

Optymalizujemy działania

Nasz marketing manager sprawdza, jak odbiorcy reagują na treści i czy są właściwie dopasowane do ich potrzeb.

Co zyskujesz uruchamiając system marketing automation z AdWise?

Zwiększasz wydajność pracy marketerów

Automatyzacja marketingu B2B przyśpieszy pracę Twojego zespołu marketingowego.

Eliminujesz błędy

Zminimalizujesz ryzyko błędów, które istnieje podczas ręcznego zbierania i przetwarzania danych.

Stworzysz elastyczną strategię marketingową

Możesz łatwo segmentować odbiorców i na podstawie zebranych danych skuteczniej sprzedawać im swoje produkty lub usługi.

Polegasz na naszej wiedzy i doświadczeniu

Dopasujemy marketing automation do unikalnych potrzeb Twojego biznesu.

Oszczędzasz czas i zasoby

Automatyzujesz czasochłonne i powtarzalne działania marketingowe.

Efektywnie wydajesz budżet

Unikniesz wydatków na działania, które nie przynoszą rezultatów.

Budujesz długotrwałe relacje z klientami

Wygenerowane leady będą gotowe do przekazania do działu sprzedaży.

Zaplanuj z nami marketing automation

Potrzebujesz wdrożyć skuteczną strategię marketing automation w Twojej firmie? Chcesz pozyskać jakościowe leady B2B?

W czasie krótkiej, bezpłatnej konsultacji, porozmawiamy o dotychczasowych działaniach marketingowych i omówimy rozwiązania z obszaru marketing automation, które mogą przynieść rezultaty w Twojej firmie. Jeżeli dojdziesz do wniosku, że mają sens, pomożemy Ci w ich wdrożeniu.

konsultacja

Co mówią o nas
nasi klienci?

Skontaktuj się z nami

    Bezpośredni kontakt