Social media B2B
Prowadzimy działania na LinkedInie, Facebooku, Twitterze i Instagramie, przekształcając je w skuteczne narzędzia do angażowania klientów biznesowych.
Nawiązuj kontakty biznesowe, zdobywaj więcej nowych klientów i uzyskaj status eksperta, dzięki przemyślanym działaniom w mediach społecznościowych, które zwiększają sprzedaż.
Dlaczego social media są tak istotne w komunikacji i sprzedaży B2B?
W wielu firmach B2B pomijanie działań w social mediach jest błędem, który prowadzi do utraty klientów. Zarówno Facebook, LinkedIn, Twitter, jak i Instagram mogą skutecznie pomagać w nawiązywaniu relacji biznesowych w różnych branżach B2B. Zdarza się nawet, że warto zainwestować w prowadzenie dwóch lub trzech fanpage’y jednocześnie (czasami w zupełnie różnych celach marketingowych).
Często właściciele firm B2B uważają, że prowadzenie stron w mediach społecznościowych w ich branży nie ma sensu. Tymczasem działania w mediach społecznościowych są skuteczne w B2B pod warunkiem, że są prowadzone we właściwym medium i w trafny sposób. Najlepsze efekty można osiągnąć wtedy, gdy komunikacja w social mediach jest częścią większej strategii marketingowej.
Jak dostosowujemy komunikację w social mediach dla B2B?
W AdWise strategicznie podchodzimy do prowadzenia kanałów w social media. Kładziemy nacisk na połączenie komunikacji w mediach społecznościowych z lejkiem marketingowym. Dzięki temu osiągamy spójność i skutecznie angażujemy właściwych odbiorców B2B.
Najpierw identyfikujemy kanał społecznościowy, na którym potencjalni klienci są najbardziej aktywni.
Potem tworzymy plan komunikacji, który jest elementem kompleksowej strategii marketingowej. Pozwala nam to kierować do użytkowników treści, które przykuwają ich uwagę i niosą dla nich wartość merytoryczną. Na koniec szczegółowo mierzymy rezultaty.
Najpierw identyfikujemy kanał społecznościowy, na którym potencjalni klienci są najbardziej aktywni.
Potem tworzymy plan publikacji postów, który jest elementem kompleksowej strategii marketingowej. Pozwala nam to kierować do użytkowników treści, które przykuwają ich uwagę i niosą dla nich wartość merytoryczną. Na koniec szczegółowo mierzymy rezultaty.
W jaki sposób prowadzimy działania
w social media dla B2B?
01.
Analizujemy grupę odbiorców
Sprawdzamy kim są Twoi klienci biznesowi, jakie są ich cele, potrzeby i wyzwania.
Następnie przeprowadzamy audyt social media B2B. Przyglądamy się Twoim dotychczasowym działaniom i ustalamy dobre oraz złe pomysły.
01.
Analizujemy grupę odbiorców
Sprawdzamy kim są Twoi klienci biznesowi, jakie są ich cele, potrzeby i wyzwania.
Następnie przeprowadzamy audyt social media B2B. Przyglądamy się Twoim dotychczasowym działaniom i ustalamy dobre oraz złe pomysły.
02.
Tworzymy plan działań
Projektujemy plan publikacji postów, który zaangażuje grupę docelową. Nasz przemyślany content marketing jest umieszczony w lejku w taki sposób, aby odpowiadał na problemy i wyzwania Twoich klientów. Tworzymy dla m.in. posty o trendach biznesowych, raportach branżowych i rankingi.
02.
Tworzymy plan działań
Projektujemy plan publikacji postów, który zaangażuje grupę docelową. Nasz przemyślany content marketing jest umieszczony w lejku w taki sposób, aby odpowiadał na problemy i wyzwania Twoich klientów. Tworzymy dla m.in. posty o trendach biznesowych, raportach branżowych i rankingi.
03.
Wdrażamy ustalony plan
Publikujemy posty zgodnie z założonym planem i w korelacji z lejkiem marketingowym. Dbamy o to, aby komunikacja była dialogiem, a Twój firmowy fanpage zaczął pełnić funkcję biznesowego networkingu. Zdobywamy uwagę klientów biznesowych, którzy używają do komunikacji serwisów społecznościowych.
03.
Wdrażamy ustalony plan
Publikujemy posty zgodnie z założonym planem i w korelacji z lejkiem marketingowym. Dbamy o to, aby komunikacja była dialogiem, a Twój firmowy fanpage zaczął pełnić funkcję biznesowego networkingu. Zdobywamy uwagę klientów biznesowych, którzy używają do komunikacji serwisów społecznościowych.
Skonsultuj z nami social media
Szukasz pomysłu na to, jak prowadzić social media w Twojej firmie? Chcesz pozyskać jakościowe leady B2B?
Co zyskujesz dzięki prowadzeniu social mediów w AdWise?
Zwiększasz zaufanie partnerów biznesowych
Bezosobowe relacje z potencjalnymi klientami zamieniasz na relacje oparte na zaufaniu i lojalności.
Ułatwiasz potencjalnym klientom B2B kontakt z Twoją firmą
Możesz budować swoją społeczność i kontaktować się z nią o dowolnej porze.
Kreujesz wizerunek eksperta
Docierasz ze swoją wiedzą do potencjalnych klientów i innych osób z branży.
Szybciej osiągasz cele marketingowe
Jeśli chcesz zwiększyć świadomość marki, możesz realizować kampanie reklamowe, które przyspieszą jej rozwój.
Wyznaczasz trendy w branży
Możesz wyznaczać trendy w branży i powiększać bazę potencjalnych klientów.
Prowadzisz działania, które można zmierzyć
Dzięki comiesięcznym raportom znasz skuteczność działań i masz pewność, że są odpowiednie dla Twojej firmy.
Odbiorcy zaczynają Cię rozpoznawać
Potrafisz skutecznie wykorzystywać poszczególne media społecznościowe do budowania świadomości marki.
Zobacz nasze największe sukcesy w prowadzeniu social mediów dla klientów biznesowych
DZIAŁANIA MARKETINGOWE
Zaprawieni
Działania marketingowe dla kancelarii prawnej, które sześciokrotnie zwiększyły liczbę pozyskanych leadów.
DZIAŁANIA MARKETINGOWE
Drog-znak
Sprawdź, jak przemyślana kampania Google Ads pozwala uzyskać duży zwrot w nietypowej branży.
DZIAŁANIA MARKETINGOWE
Plastipol
Działania marketingowe jako skuteczny proces. Poznaj naszą strategię lead generation dla Plastipol.