Pozycjonowanie B2B - AdWise
menu

Pozycjonowanie stron B2B

Poprawiamy widoczność stron internetowych firm B2B w Google. Przeprowadzamy audyty SEO, analizujemy słowa kluczowe i tworzymy zaplecze wartościowych backlinków.

Zwiększ widoczność swojej strony w wynikach wyszukiwania i docieraj do właściwych klientów biznesowych.

Zjedź niżej
i dowiedz się więcej

Kiedy pozycjonowanie stron B2B ma sens?

Kiedy pozycjonowanie stron B2B ma sens?

Pozycjonowanie w B2B ma sens, jeżeli klienci Twojej firmy w czasie swojego procesu zakupu, samodzielnie i świadomie poszukują informacji w Internecie i opierają swoje wybory o wyniki wyszukiwania Google.

Po zmapowaniu procesu zakupu możemy określić, na jakie pytania klienci szukają odpowiedzi, a następnie dzięki pozycjonowaniu dotrzeć do tej grupy potencjalnych klientów. Cała strategia pozycjonowania musi być osadzona w lejku marketingowym, aby nie tracić dużego potencjału ruchu organicznego.

Nigdy nie należy odrywać samych fraz od procesu zakupu klientów.

Bardzo często okazuje się, że firma używa słów kluczowych o ogromnej konkurencyjności, które nigdy nie przełożą się na zakupy od nowych klientów.

Jak pozycjonujemy strony B2B?

Wykonując optymalizację strony szczegółowo analizujemy słowa kluczowe, których używają Twoje buyer persony. Wybieramy takie frazy i zapytania, które są rzeczywiście Twoje grupy docelowe wpisują do wyszukiwarki i mają szansę przełożyć się na sprzedaż.

Dzięki temu możesz kierować do swojej grupy docelowej treści, które edukują, a następnie zachęcają ich do zakupu. Przedstawienie firmy staje się łatwiejsze, a potencjalni klienci mogą łatwo znaleźć Twoją stronę w Google na każdym etapie lejka marketingowego.

Czy w marketingu B2B trzeba pisać bloga?

Obejrzyj video i dowiedz się więcej o tym, jak
pozycjonować strony dla B2B.

01.

Zaczynamy od audytu technicznego

Naprawiamy problemy techniczne Twojej strony, które wpływają na jej pozycję w Google. Weryfikujemy wygląd strony na różnych urządzeniach, sprawdzamy szybkość ładowania, hierarchię nagłówków, metatagi i poprawność adresów URL.

01.

Zaczynamy od audytu technicznego

Naprawiamy problemy techniczne Twojej strony, które wpływają na jej pozycję w Google. Weryfikujemy wygląd strony na różnych urządzeniach, sprawdzamy szybkość ładowania, hierarchię nagłówków, metatagi i poprawność adresów URL.

02.

Badamy słowa kluczowe

Szczegółowo analizujemy preferencje potencjalnych klientów w zakresie słów kluczowych, których używają, gdy szukają Twoich produktów lub usług. Tworzymy listę potrzebnych fraz, które pozwolą Twojej firmie zdobyć nowych klientów.

02.

Badamy słowa kluczowe

Szczegółowo analizujemy preferencje potencjalnych klientów w zakresie słów kluczowych, których używają, gdy szukają Twoich produktów lub usług. Tworzymy listę potrzebnych fraz, które pozwolą Twojej firmie zdobyć nowych klientów.

03.

Optymalizujemy treści

Eliminujemy ze strony content, który jest duplikowany lub niskiej jakości. Następnie rozszerzamy treści o słowa kluczowe dopasowane do potencjalnego klienta biznesowego. Teksty na stronie internetowej formatujemy zgodnie z najlepszymi praktykami Google. Na koniec cały content na stronie wraz z blogiem uzupełniamy o wartościowe linki wewnętrzne i zewnętrzne.

03.

Optymalizujemy treści

Eliminujemy ze strony content, który jest duplikowany lub niskiej jakości. Następnie rozszerzamy treści o słowa kluczowe dopasowane do potencjalnego klienta biznesowego. Teksty na stronie internetowej formatujemy zgodnie z najlepszymi praktykami Google. Na koniec cały content na stronie wraz z blogiem uzupełniamy o wartościowe linki wewnętrzne i zewnętrzne.

Nie wiesz, dlaczego Twoja strona internetowa nie przyciąga wartościowego ruchu? Chcesz pozyskać jakościowe leady B2B?

Co zyskujesz dzięki pozycjonowaniu B2B w AdWise?

Przyciągasz wartościowy ruch na swoje strony internetowe

Dzięki pozycjonowaniu strony na trafne słowa kluczowe odwiedzający są zainteresowani zakupami w Twojej firmie, ponieważ trafiają dokładnie na to czego szukają.

Ułatwiasz klientom odnalezienie Twojej firmy

Potencjalny klient biznesowy dla Twoich produktów lub usług łatwiej odnajdzie Twoją stronę lub sklep internetowy w Google.

Masz szansę na większą konwersję

Wartościowy ruch na Twojej stronie zwiększa szansę na lepsze wyniki sprzedażowe.

Precyzyjnie odpowiadasz na potrzeby klientów

Twoja strona jest zoptymalizowana według rzeczywistych zapytań potencjalnych klientów.

Twoja firma staje się rozpoznawalna

Powiększasz skalę swoich działań marketingowych.

Lepiej poznajesz swoich klientów

Optymalizacja treści na trafne słowa kluczowe przyciąga na odwiedzających, którzy są zainteresowani zakupami w Twojej firmie.

Stopniowo rozwijasz swoją firmę

Powiększasz skalę swoich działań marketingowych.

Zobacz nasze największe sukcesy w prowadzeniu pozycjonowania dla klientów biznesowych

Sprawdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Od czego zależy cena pozycjonowania?

Na cenę pozycjonowania składa się przede wszystkim stan obecny strony i jej jakość, liczba błędów technicznych do poprawy, ilość treści do optymalizacji, czy też liczba linkowań zewnętrznych do wykonania w miesiącu.

Po jakim czasie będą widoczne efekty pozycjonowania?

Pierwsze rezultaty pozycjonowania można zobaczyć już po kilku tygodniach. W zależności od konkurencyjności słów kluczowych, ten okres może się wydłużyć nawet do kilku miesięcy, a nawet roku.

Skontaktuj się z nami

    Bezpośredni kontakt