Czy nasze działania faktycznie dały efekt? I to jaki!
- Strona jest dopasowana do procesu zakupowego klienta,
- Branding i sama strona wyróżnia się na tle konkurencji,
- Układ strony bierze pod uwagę zachowania i przyzwyczajenia użytkowników, co znacznie zwiększa konwersje,
- Od listopada 2023 do maja 2024 zwiększyliśmy liczbę fraz, na jaką strona kancelarii wyświetla się w TOP 100 z 46 do 341.
Opinia klienta o współpracy
To już duże zapotrzebowanie na usługę nie wystarczy, by sprzedawać? Nie w Internecie
Niestety w tę pułapkę wpada wiele firm z segmentu B2B. Zwłaszcza w mocno konkurencyjnych branżach. Dziś już nie wystarczy mieć świetnej usługi. Trzeba umieć ją jeszcze we właściwy sposób zakomunikować, tak by klient łatwo ją znalazł i stworzyć komunikat tak, by wybrał Twoją firmę spośród dziesiątek, setek innych.
Przed takim wyzwaniem stanęliśmy przy współpracy z Zaprawionymi. Kancelaria miała już stronę WWW, jednak nie przedstawiała ona w klarowny i przekonujący sposób pełnej oferty, ani unikalnych wartości i istotnych przewag konkurencyjnych. W efekcie potencjalni klienci nie znajdowali niezbędnych informacji do podjęcia decyzji o współpracy i wychodzili ze strony. Dodatkowo strona nie była zoptymalizowana pod SEO, więc znalezienie jej przez potencjalnych klientów było dodatkowo utrudnione. Potencjalny klient po wpisaniu w wyszukiwarkę swojego zapytania zamiast do Zaprawionych trafiał do konkurencji.
Zakasaliśmy rękawy i zabraliśmy się do pracy
W pierwszej kolejności musieliśmy sprawdzić, czy materiały, które zastaliśmy, wspierają pozyskiwanie klientów, sprzedaż i wizerunek, którego klient oczekiwał.
Zaczęliśmy od odświeżenia logotypu klienta oraz doboru kolorystyki.
Następnie po głębokiej analizie opracowaliśmy mapę i makietę strony z uwzględnieniem działań SEO tj. doboru fraz na poszczególne podstrony.
Dzięki temu użytkownik będzie mógł poruszać się po stronie z łatwością, a treści zaprojektowane będą tak, by dostarczać czytelnikom informacji najbardziej dopasowanych do ich zapytań i intencji, pogłębiając temat w naturalny dla czytelnika sposób, prowadząc go po stronie, jak za rękę.
Praca specjalisty SEO pozwoliła zoptymalizować i przygotować stronę, tak by zwiększyć jej widoczność w wyszukiwarce, co przełoży się na wzrost ruchu i napływ nowych, potencjalnych klientów w organiczny sposób.
Treści na stronę klient opracował samodzielnie, następnie przekazał je nam do korekty, tak by każdy przecinek wspierał zbudowany wizerunek.
Wprowadzone rozwiązania
Content plan wraz z regularnym dodawaniem wpisów blogowych
Stworzyliśmy szczegółowy harmonogram tematów na artykuły blogowe, które zainteresują wybrane segmenty grup docelowych i pozwolą przyciągnąć na stronę wartościowy ruch.
Stała opieka SEO
Optymalizacja strony WWW, to nie jednorazowa przygoda. Niestety wciąż panuje przekonanie, że małe roszady w opisie strony, poprawienie nagłówków Hx i nasycenie treści słowami kluczowymi da gwarancję TOP1. Niestety nie. Optymalizacja to bardziej stała opieka niż jednorazowe odwiedziny. Dokładnie tak, jak w branży prawno — podatkowej naszego klienta. Cały czas trzeba trzymać rękę na pulsie, bo zmiany są częste. Trzeba o nich wiedzieć i umieć się do nich dostosować. Taka stała opieka, to świetny sposób na lepszą widoczność w Internecie, jednak firmy w segmencie B2B nie zawsze korzystają z niej we właściwy sposób, który pomógłby im uzyskać wyższą pozycję strony WWW w wynikach wyszukiwania na zapytania potencjalnych klientów.
Funkcjonalna strona internetowa
Kancelaria ma wreszcie stronę WWW, która w klarowny i przekonujący sposób prezentuje pełną ofertę z właściwym wyeksponowaniem wartości i przewag konkurencyjnych. Zoptymalizowaną pod SEO, tak że potencjalny klient może po wpisaniu swojego zapytania do wyszukiwarki może łatwo na nią trafić, a po wejściu łatwo się po niej poruszać, a każdy akapit buduje pożądany wizerunek.
Szukasz
podobnych
efektów?
W czasie krótkiej, bezpłatnej konsultacji, porozmawiamy o dotychczasowych działaniach marketingowych i omówimy rozwiązania, które mogą przynieść rezultaty w Twojej firmie. Jeżeli dojdziesz do wniosku, że mają sens, pomożemy Ci w ich wdrożeniu.
Inne realizacje
STRONA INTERNETOWA
Zaprawieni
Strona internetowa dla kancelarii prawnej, która pozyskuje jakościowe leady i zwiększa zaangażowanie odbiorców.
STRONA INTERNETOWA
Steeltiv
Strona internetowa pozyskująca jakościowe leady w nietypowej branży, dla wąskiego segmentu klientów.
STRONA INTERNETOWA
Seedea
Strona internetowa wspierająca ekspansję firmy z branży żywnościowej na rynki zagraniczne i wzmocnienie wizerunku marki jako międzynarodowego gracza.