Jakie efekty przyniosła nasza praca?
- Strona jest dopasowana do procesu zakupowego klienta,
- Branding i sama strona wyróżnia się na tle konkurencji,
- Układ strony bierze pod uwagę zachowania i przyzwyczajenia użytkowników, co znacznie zwiększa konwersje,
- Od listopada 2023 do maja 2024 zwiększyliśmy liczbę fraz, na jaką strona kancelarii wyświetla się w TOP 100 z 46 do 341.
Opinia klienta o współpracy
To już duże zapotrzebowanie na usługę nie wystarczy, by sprzedawać? Nie w Internecie
Niestety w tę pułapkę wpada wiele firm z segmentu B2B. Zwłaszcza w mocno konkurencyjnych branżach. Dziś już nie wystarczy mieć świetnej usługi. Trzeba umieć ją jeszcze we właściwy sposób zakomunikować, tak by klient łatwo ją znalazł i stworzyć komunikat tak, by wybrał Twoją firmę spośród dziesiątek, setek innych.
Przed takim wyzwaniem stanęliśmy przy współpracy z Zaprawionymi. Kancelaria miała już stronę WWW, jednak nie przedstawiała ona w klarowny i przekonujący sposób pełnej oferty, ani unikalnych wartości i istotnych przewag konkurencyjnych. W efekcie potencjalni klienci nie znajdowali niezbędnych informacji do podjęcia decyzji o współpracy i wychodzili ze strony. Dodatkowo strona nie była zoptymalizowana pod SEO, więc znalezienie jej przez potencjalnych klientów było dodatkowo utrudnione. Potencjalny klient po wpisaniu w wyszukiwarkę swojego zapytania zamiast do Zaprawionych trafiał do konkurencji.
Zakasaliśmy rękawy i zabraliśmy się do pracy
W pierwszej kolejności musieliśmy sprawdzić, czy materiały, które zastaliśmy, wspierają pozyskiwanie klientów, sprzedaż i wizerunek, którego klient oczekiwał.
Zaczęliśmy od odświeżenia logotypu klienta oraz doboru kolorystyki.
Następnie po głębokiej analizie opracowaliśmy mapę i makietę strony z uwzględnieniem działań SEO tj. doboru fraz na poszczególne podstrony.
Dzięki temu użytkownik będzie mógł poruszać się po stronie z łatwością, a treści zaprojektowane będą tak, by dostarczać czytelnikom informacji najbardziej dopasowanych do ich zapytań i intencji, pogłębiając temat w naturalny dla czytelnika sposób, prowadząc go po stronie, jak za rękę.
Praca specjalisty SEO pozwoliła zoptymalizować i przygotować stronę, tak by zwiększyć jej widoczność w wyszukiwarce, co przełoży się na wzrost ruchu i napływ nowych, potencjalnych klientów w organiczny sposób.
Treści na stronę klient opracował samodzielnie, następnie przekazał je nam do korekty, tak by każdy przecinek wspierał zbudowany wizerunek.
Wprowadzone rozwiązania
Content plan wraz z regularnym dodawaniem wpisów blogowych
Stworzyliśmy szczegółowy harmonogram tematów na artykuły blogowe, które zainteresują wybrane segmenty grup docelowych i pozwolą przyciągnąć na stronę wartościowy ruch.
Stała opieka SEO
Optymalizacja strony WWW, to nie jednorazowa przygoda. Niestety wciąż panuje przekonanie, że małe roszady w opisie strony, poprawienie nagłówków Hx i nasycenie treści słowami kluczowymi da gwarancję TOP1. Niestety nie. Optymalizacja to bardziej stała opieka niż jednorazowe odwiedziny. Dokładnie tak, jak w branży prawno — podatkowej naszego klienta. Cały czas trzeba trzymać rękę na pulsie, bo zmiany są częste. Trzeba o nich wiedzieć i umieć się do nich dostosować. Taka stała opieka, to świetny sposób na lepszą widoczność w Internecie, jednak firmy w segmencie B2B nie zawsze korzystają z niej we właściwy sposób, który pomógłby im uzyskać wyższą pozycję strony WWW w wynikach wyszukiwania na zapytania potencjalnych klientów.
Funkcjonalna strona internetowa
Kancelaria ma wreszcie stronę WWW, która w klarowny i przekonujący sposób prezentuje pełną ofertę z właściwym wyeksponowaniem wartości i przewag konkurencyjnych. Zoptymalizowaną pod SEO, tak że potencjalny klient może po wpisaniu swojego zapytania do wyszukiwarki może łatwo na nią trafić, a po wejściu łatwo się po niej poruszać, a każdy akapit buduje pożądany wizerunek.
Szukasz
podobnych
efektów?
W czasie krótkiej, bezpłatnej konsultacji, porozmawiamy o dotychczasowych działaniach marketingowych i omówimy rozwiązania, które mogą przynieść rezultaty w Twojej firmie. Jeżeli dojdziesz do wniosku, że mają sens, pomożemy Ci w ich wdrożeniu.
Inne realizacje
STRONA INTERNETOWA
Steeltiv
Strona internetowa pozyskująca jakościowe leady w nietypowej branży, dla wąskiego segmentu klientów.
STRONA INTERNETOWA
Seedea
Strona internetowa wspierająca ekspansję firmy z branży żywnościowej na rynki zagraniczne i wzmocnienie wizerunku marki jako międzynarodowego gracza.
STRONA INTERNETOWA
Złomnica
Chociaż unikalne wartości Złomnicy są czymś, co odróżnia ją mocno od konkurencji, to ich strona internetowa nie komunikowała ich we właściwy sposób.